نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

بدون اجازه من وکیلم...

من و شما به اسم افرادی آزاده وکالت میدیم ماموریت میدیم به یه نفراتی تو مملکت مون که از جانب ما فلان کار را آزادند انجام دهند و آنها که شایستگی لازم را ندارند و به ضرب و زور تبلیغات ما را مجاب کرده اند که از پس این ماموریت بر می آیند تو زرد از آب در می آیند چاره چیست؟نباید بگیم یه غلطی کردیم میخواهیم اصلاحش کنیم<دیگه حق اعتراض نداریم؟مث مغازه داری که نوشته جنس فروخته شده پس گرفته نمیشه اینها هم به ما میگن چشمت چهارتا میخواستی تحت تاثیر تبلیغات مردم فریب ما قرار نگیرید و به ما رای ندهید ما رایی را که گرفته ایم پس نمی دهیم.

نماینده یه کلاس هر کاری میخواد انجام میده بچه های کلاس انچنان تحت فشار قرارش میدن که رب خود را یاد کند ولی در مکانی به گستردگی کشور ما نمی تونیم بگیم بابا تو اون جوری که ادعا می کردی نبودی ...

زن هم وقتی فهمید در انتخاب همسرش اشتباه کرده میره میگه مهرم حلال جونم آزاد ولی گویا....

نیایش


پاک و منزهى!

چه شگفت آور است چیزى که بر خود گواهى مى ‏دهم و از امور پنهانى خودم مى ‏شمارم.


و شگفت ‏تر از آن ،

بردبارى تو درباره من و درنگ تو از تعجیل در کیفر من است ،

و این به خاطر گرامى بودن من نزد تو نیست ،

بلکه به خاطر مدارا و احسان تو بر من است تا از معصیت خشم آور تو خود دارى کنم

و از گناهان خوار کننده ، دست بر دارم

و نیز به خاطر آن است که گذشتن تو از من به درگاهت از کیفر من محبوبتر است.


بلکه من ،

اى پروردگار من،

گناهانى بیشتر

و آثارى زشت تر و

در باطل، بى باکى شدیدتر دارم‏.


و هنگام طاعت تو بیداریم کمتر است

و براى وعده ‏هاى تو ،

آگاهى و مراقبتم کمتر از آن است که عیبهاى خود را براى تو بشمارم یا بتوانم گناهانم را بیاد آورم.


و فقط به خاطر طمع در مهربانى تو که اصلاح کار گناهکاران به آن است،

خودم را با این سخنان توبیخ مى ‏کنم

و نیز به خاطر امید به رحمت تو که نجات خطاکاران به آن است.


پروردگارا ،

و این گردن من است

که گناهان ، آن را باریک کرده است ،

پس بر محمد و آل او درود فرست،

و با منت خود آن را سبک فرما.