نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

اول آشنایی مون

از اولین روز آشنایی مون بگو چگونه تلقی ایی از من داشتی؟

جالبه که به سویی کشیده میشیم.جذب کسی میشیم.بیشتر و بیشتر توجه اش میکنیم بهش علاقه مند میشیم و بعد

به خودمون لعنت میفرستیم که چی شد؟چگونه متوجه نشدم؟و...

آیا داشتن اعتماد به نفس این میانه نقشی داره؟

خانوم همسایه مون(مهشید) که مشتاق ازدواج با برادر زاده  زن عموم (فرشید) بود روزی هزار بار خودش را لعنت میفرسته که چه شد ؟!


هوا بس ناجوانمردانه سرد است

امروز با پالتو اومدم بیرون از خونه؛  در حالی که شال گردن و کلاه و دستکش و چکمه پوشیده بودم.

جناب همسر میگن:" تشریف میبرید قطب" ؟

گفتم : نه ؛ ولی اصلا سرما را دوست ندارم.

فرمودند :" کی سرما را دوست دارد؟

گفتم" خب  بعضی ها تو سرما احساس تازگی و طراوت میکنند؛ ولی من از سرما فراری ام.

گفتند:  نظر تون چیه در باره کودکانی که در چادر های هلال احمر و صلیب سرخ جهانی طعم سرما را میچشند؟

گفتم :  بمیرم براشون.

گفتند :  نمیر؛  لطفا با یاد اونا کمی از سرما را مزه مزه کن.اون وقتی می بینی تحمل سرما را داری.

گفتم  : والله این لباس های در دسترس من ، برای روزای سرد است .

گفتند: بله ، فقط گفتم یادت هم باشه یه سوزن به خود بزنی یه جوالدوز به دیگران.