نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

عادی سازی روابط فرازناشوئی

، دکتر علی اصغر کیا با آسیب شناسی روابط فرازناشویی اظهار داشت : در موضوع ماهواره کشورهای مصرف کننده مانند ایران تحت تاثیر آثار تخریبی قرار گرفته اند. البته اقدام سازمان صدا و سیما برای افزایش تعداد کانال های تلویزیونی طی سال های اخیر در کاهش این آثار تخریبی موثر بوده است.

وی افزود: در سریال های شبکه های ماهواره ای به خصوص فارسی وان و زمزمه شاهد هستیم مدیران این شبکه ها به دنبال عادی سازی روابط فرازناشوئی در جامعه هستند. این سریال ها نقش گمراه کننده دارند و دسترسی آسان خانواده ها به ماهواره و این سریال ها باعث افزایش کج رفتاری های اجتماعی می شود.سست کردن اعتقادات و مورد هجمه قرار دادن کانون خانواده ها از دیگر اهداف این شبکه ها هستند.

این استاد دانشگاه سپس به تاثیر روابط مجازی در اینترنت بر روی کانون خانواده ها اشاره کرد و گفت: در محیط های مجازی به خصوص چت روم ها افراد هویت واقعی خود را اعلام نمی کنند و شاهد هستیم طرف مقابل پس از پی بردن به این دروغ ها دچار مشکلات روحی می شود.

وی ادامه داد: وسواس فکری و عملی، هرزه نگری ، دیگر آزاری ، اعتیاد سایبری و ولنگاری از مهمترین آسیب های چت و اینترنت است.متاسفانه در استفاده از اینترنت و ماهواره شرایط سنی از سوی خانواده ها درنظر گرفته نمی شود. این در حالی که در کشورهای پیشرفته والدین تلویزیون را در پذیرائی قرار داده و بر روی برنامه هایی که کودکان تماشا می کنند نظارت دارند.

نامه بى نقطه

حمد کردگار دادگر را، سرور مکرم على احمدى ، معلم گرامى کودکم ! سلام ، امر کردى که رسوم معلمى را سوى سرورم درسى دهم . اول اساس کار معلم ، علم ((کلام الله )) و کمک کردگار عادل آمد که گر معلم هر سحرگاه دل سوى او آورد، علم و حلم و سلطه هر سه سوى او روى آورد. دوم اسلحه معلم آگاهى و احاطه علوم . و سوم کردار الهى وى و کلام رسا، که همه در راه مصالح عمومى کودک و مداراى او مى گردد، اما عدم مطالعه معلم همواره هواى کلاس درس را راکد، و روح کودک را کسل کرده ، و در حالى که احاطه مواد درسى و آمادگى در درس و سعه صدر او، کودک را ساعى و کارى عمل مى آورد. على اى حال کار اساسى و مهم را معلمى کرده ، که احوال الهى وى در اعمال کودک صلاح آورد. معلم گرامى ! هر گاه در کلاس درس وارد آمدى ، سلام و درود را ادا کرده و در کمال آرامى احوال کودک و عوامل دلگرمى و دلسردى او را آگاه کرده ، حول و هراس در دل او راه مده که کودک داراى اراده اى محکم گردد. وى همواره سؤ ال دارد. معلم ساعى ، کودک را همراهى و مساله او را درک کرده و راه حل را ارائه مى دهد