نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

پیامبر فرمود:

" هر بنده ای که در حال نماز به غیر خدا التفات کند ، خدا به او می گوید: « بنده من! چه کسی را قصد کرده ای؟ و او را طلب می کنی؟آیا جز من پروردگــــار و نگهبانی را می جویی؟ آیا غیر از من بخشنده ی دیگری را طلب می کنی؟در صورتی که من کریم ترین کریمان و بخشنده ترین بخشندگان و بهترین عطا کنندگان هستم،
ثوابی را به تو عطا می کنم که به شمارش نمی آید ، به من توجه داشته باش ؛ زیرا من و فرشتگانم به تو توجه داریم. »


خبری از وزیری که همشهری ما بود و امروز ...

وزیر راه دولت اصلاحات با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان نظام را قبول دارند، گفت: استراتژی جریان اصلاحات ‌تحریم انتخابات نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد خرم وزیر راه و ترابری دولت اصلاحات در حاشیه مراسم ختم حجت‌الاسلام هاشمیان با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که از وی پرسید که آیا هنوز به ‌نظارت بین‌المللی بر انتخابات اعتقاد دارید یا خیر، گفت: به اعتقاد من جمهوری اسلامی برای رفع شبهه‌هایی که وجود دارد، مناسب است که چند کشور دوست و مسلمان را دعوت کنند تا این شبهه رفع شود.

وی در پاسخ به این سؤال که هم طیفان شما می‌گویند که اساسا با نظارت بیگانه مخالف هستند، افزود: من نظر شخصی خودم را گفتم.

خرم در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که از وی پرسید استراتژی اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده چیست، اظهار داشت: شرایطی برای شرکت در انتخابات گذاشته نشده ‌و رقابتی وجود ندارد.

وزیر راه و ترابری دولت اصلاحات ادامه داد: ممکن است برخی کاندیداهای اصلاح‌طلب به صورت انفرادی وارد عرصه شوند ولی فضا، فضای رقابتی نیست‌ و بخش عمده‌ای از کاندیداهای اصلاح‌طلب در همین دوره رد‌صلاحیت می‌شوند.

خرم اظهار داشت: وقتی شرایط برای حضور در انتخابات نباشد، باید از صحنه کنار ماند تا شرایط فراهم شده و ‌فضا برای رقابت آماده شود.

وی اضافه کرد: فرض کنید یک نفر مثل من می‌خواهد کاندیدا شود ولی شرایط اصلا فراهم نیست.

وزیر راه و ترابری دولت اصلاحات ضمن تاکید بر لزوم وجود فضای رقابتی در کشور اظهار داشت: در دوره‌های قبل در حدود 150 حوزه کلا رقابت وجود نداشت‌، از سوی دیگر ‌شورای نگهبان اعلام می‌کند که مثل دوره‌های قبل بر سر مواضع خود هست، یعنی رد‌صلاحیت می‌کند.

خرم با بیان اینکه برخی از نمایندگان اصلاح‌طلب کنونی در انتخابات آینده رد‌صلاحیت می‌شوند، افزود: انتخابات آزاد یک لوازمی دارد که این لوازم باید وجود داشته باشد که وجود فضای رقابتی و رد نکردن ‌جزو این موارد است.

وی با بیان اینکه در دو سه دوره گذشته انتخابات رد‌صلاحیت وجود داشت،‌ افزود: به طور مثال فردی که بیش از 20 سال در این مملکت مسئولیت داشته، با بند 5 ماده 28 یعنی سوء‌شهرت در محل رد‌صلاحیت شده است که این مسئله خجالت دارد.

وزیر راه و ترابری دولت خاتمی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در حال حاضر فضای جامعه، فضای امنیتی بوده و فضای سیاسی نیست و در فضای امنیتی هم نمی‌شود رقابت انتخاباتی کرد؛ بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری فضای کشور امنیتی شده و این فضا هر روز هم بدتر می‌شود.

خرم با بیان اینکه استراتژی اصلاح‌طلبان تحریم انتخابات نیست، گفت: اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده کاندیدا نمی‌دهند و این مسئله اشکالی هم ندارد.

وزیر راه و ترابری دولت خاتمی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان نظام را قبول دارند، افزود: اصلاح‌طلبان درخواست کرده‌اند که فضای امنیتی به فضای سیاسی تبدیل شود تا فضا برای رقابت آماده شود و اگر این اتفاق رخ دهد، اصلاح‌طلبان به صحنه می‌آیند و کاندیدا می‌دهند.

وی گفت: تحریم انتخابات به این معناست که علیه انتخابات کار کنند.



به نقل از تابناک