نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

سلام.دهمین سحر ماه رمضان تون به خیر.چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی،ان شب قدر که...

من  هم با بهانه روزه نگرفتم تا فرزند جوانم بعد از مرگم به جای من قضا به جا آورد،طفلک فرزند برومند و جوان رعنایم که برای رهایی من از آتش جهنم باید علاوه بر روزه های خودش ،روزه های من و باباش را هم قضا به جا آورد.خوش به حال شما که تا حالاروزه بوده اید و من بعد هم نیز ادامه میدین.دعا کنید خدا مرا نیز شفا دهد و قبل از آن هدایت به راه راست کند تا چهل و هشت ماه روزه قضا از اول عمرم را تا به امروز ادا کنم.دخترک برادر دومین روزه اش را گرفت در حالی که سحری کیک و نوشابه خورده بود.میگم گناه داری.نیت روزه را بشکن.چیزی بخور میگه بیادت بیاور کودکان کار را و به حال من رقت نیاور من میخوام حال اونا را درک کنم.اگر دلسوز هستی بیاد بچه های عالم باش که از من وضع بدتری دارند چشمت فقط منو دیده؟

hev nuh

بهمن ماه سال ۹۱ از بیماری رهایی یافتم.باورم نمی شد این بهبودی را .با خود می اندیشیدم مردن در انتظارم است و حتمی است.همسر برادرم لطف کرد و مرا به نزد خانم دکتر محزونی (طب سوزنی)برد و این در حالی بود که منتظر بودم آزمایش هم بشوم.تا روز شروع آزمایش یه خانم ملکی ماساژور هم مثل نون و پنیر ماساژم میداد.بناگهانی ستاره ای بدرخشید و آسمان زندگیم را نورانی کرد.بناگاه رستم.(بله رها شدم)انگار بند هایی از پاهایم باز شده باشد و همانند بادکنک به هوا رفته باشم.رهایی عجیب و شادمان کننده ای.انگار راست گفته اند تا به مو نرسه حل نمیشه.منی که دیگه به زندگی امیدی نداشتم در اوج نومیدی درهایی باز شد و فرج حاصل شد.دعا کنیم به بیماران که اثر استجابت دعاست این شکوفایی.