نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

زبان بدن یا گوش شنوای بدن؟کدام؟

درد زانو سخت تحمل می شد نالیدم .خانم بیدقی دست راستش را گذاشته رو زانوم و میگه زانو جونش زحمت براش کشیدی قدرت را ندونسته ازت معذرت میخواد باهاش بساز از صحبتاش با زانوی زبون بسته ام خنده ام میگیره به سخره میگیرمش فردا هرچی نگاه میکنم چرا درد نداره می بینم جدی گوشای شنوا داشته و خوب شده زنگ می زنم خانم بیدقی یه مطب بزن با سر و بدن مردم حرف بزن بدن ها زبونت براشون قابل درکه میگه نگفتم هر جا بدنت درد گرفت نوازشش کن و باهاش مهربونی کن و باهاش صحبت کن خوب میشه؟باورت نمی شد؟حالا ببین .دیگه از اون روز به بعد با همه تن خودم وارد صحبت مهربانانه میشم و گویا ... 

آخه قبلا خودم به همه گفته بودم بدن زبا ن دارد نگاه کنی باهات صحبت میکنه.یعنی اگر دیدی کسی میگه دوستت دارم ولی بدنش پیام متناقض میده پیام زبانش را گوش کن قسم حضرت عباس اش را واگذار .