نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

اعتماد

خانم اخوان حریری دبیر انشای دبیرستان مون بود هر هفته می امد تو کلاس و رو تخته یه واژه می نوشت و می گفت انشا راجع به این واژه بنویسید و من نمی دونستم چگونه می شود نوشت .

رفته بودم مطب دکتر دندان پزشک دود از سرم بلند شد از تعرفه های دندان پزشکی.

داشتم از منشی سوآل می کردم که اون پول را که هفته پیش دادم کفایت نمی کند برای دندانم ؟باز دوباره امروز میگین مبلغ دیگری بده؟دکتر دندان پزشک از کنار یونیت خود آمد اینورتر و گفت سین جین کنی دندانت را درمان نمی کنم برو مطب دکتر دیگر.به من اعتماد نداری؟ اصلا مراجع کی باشه که بخواد به من بی اعتماد باشهَ!

نظرات 1 + ارسال نظر
عمه خانم جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 01:19 ب.ظ https://amehkhanoom.blogsky.com

دکتر...

ممنون از محبت تان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد