نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

ایمپلنت های دندان هایم

از من به شما نصیحت وسواس گونه دندوناتون را مراقبت کنید یه جوری انگار غیر از این مروارید های تو دهان چیز با قیمت دیگری تو بدن ندارید .دور از جون شما عینهو سگ نگهبان دور و بر دندوناتون بپلکید .گوییا کسی قصد ربودن اونا را از شما داره به دسته مسواک تون یه کش ببندید و و از داخل استین لباس تون انتهای کش را به زیر بغل لباس تون وصل کنید تا خوردنی شیرین خوردین دندونا را نوازش کنید با مسواک تا همیشه عین دسته گل تمیز باشند نمی دونید دوندون خود آدم چقدر متفاوته با اونچه اسمش را گذاشته اند ایمپلنت های دندانی.پول حسابی میدی دندون حسابی که بشه باهاش کیف کرد ندارید دکتر من می گفت ما چاره ای نداشتیم برای تو ایمپلنت بگذاریم بله مسلم است دندونای خود آدم با هزارتا ریزه کاری در خلقت شون یه چیز دیگه است.از دیشب تا حالا که دنونامو نهایتا تحویل گرفته ام فقط گریه میکنم برای فرم حرف زدنم دلم تنگ شده برای جویدن برای فرم دهی به صورتم.میگم جوانیم کجایی که یادت به خیر .اما این جناب همسر میگه ببین شاید من از دور دستی بر آتش دارم و احساس واقعی تو را درک نمی کنم ولی من این فرم حرف زدن و فرم دهان و فرم دندونات را بیشتر می پسندم.نمی دونی چقدر ظاهرت بهتر شده .بعد از شش ماه بی دندانی بعد از چند سال گرسنگی کشیدن حالا هم نه ظاهرم جذاب شد نه به درد خوردن کاهو و کلم می خوره از من به شما نصیحت گوهرهای دهان تان را باعشق و محبت مراقبت کنید و برای محبوب نمودن اونا به همه کودکان و نوجوانان تان هم توصیه های اکید کنید.

نفس های آخرشه سال نود وچهار

نمی دونم از چند سالگی آمدن عید را گرامی می داشتم.نمی دونم از کی دیگه دوست ندارم صدای کفش ماه فروردین تو گوشم احساس بشه.هر عید مادر پدرمون ما را میبردند عید دیدنی تا این سنت در ما ریشه بداوند .

عید ها می آمد تا مادر و پدرما هم به رسم قدیمی های فامیل گرامی بدارند سال نو را.و من فقط برای دیدن دخترای دایی دوست داشتم عید شود بازی کنیم خونه مادر بزرگ.بعد ها کم کم دیدم نه عید خواص دیگری هم داره.بعد کم کم که قرار شد در خونه تکانی کمک دهم مشق عید بنویسم و تعطیلی طولانی داشته باشم از عید بدم آمد.بعد که قرار شد از تعطیلی ها برای مهمانی های بزرگ استفاده شود خوشم آمد .بعد که مسافرت هم رفتم از تعطیلاتش خوشم آمد.بعد که دیدم عده ای در رنج تهیه لباس نو می افتند بدم آمد .بعد که دیدم دیدار و مهمانی دردسر ساز میشه بدم آمد خلاصه احساس من به عید نوروز و سبزه سبز کردن و سفره هفت سین و چهار شنبه سوری............................

بی خیال