نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

گذر پوست به دباغ خونه می افتد

در سن 61سال و نیم اولین انژین صدری به سراغم آمد و مجبور شدم به آنژیو پلاستی رضایت بدم.حالا شما با خانمی طرف هستید که یه فنر تو قلبش داره و مجبوره روزانه نیم ساعت پیاده روی کنه.
نظرات 1 + ارسال نظر
از قدیمی ها یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 10:33 ب.ظ

1- بالاخره آمدی و دو کلام از خودت نوشتی .
2- نوشتی 61 سال و خورده ای از عمرت میگذرد - حقیقت را نگفته ای! اقلا 5 سال باید به 61 اضافه کنی!
3- یک خانم 65 ساله (حالا کم یا زیاد) و بقول خودش دانشگاهی دراین ایام سیاه و کثیف آخوندی باید آنقدر درک داشته باشد که دردنیای شعور- همه مثل سیاه بازهای کثیف نیستند- هنوز آدمیت پیدا میشه و هنوز معرفت که ذاتی است - در افراد باقی و جاری است.
4- من که از زمان ایران بحث با رضوان گفتگوی وبلاکی داشتیم امروز84 ساله هستم. نگاهم به افرادی مانند رضوان بانو اگر پدرانه نباشد - حتما خوی و خصلت آدمی داشته که در اشارات و نوشته ها و.... بارها نشان داده ام.
5- هرگز هیچ وقت نگاهم به رضوان بانو و یا حتی دخترکان جوان و پرجنب و جوش دنیای مجازی بیرون از چارچوب اخلاق و احترام نبوده.
6- اما رضوان بانو که شک دارم عضوی از دانشگاهی باشد که آلوده به حضور و وجود (سیاه کار های کثیف)
نباشد - دراین مدت نتوانست دریابد که منظور از وبلاگ نویسی چیست و چرا ستون بارز نظریه پردازی اش همواره پر مشتری بوده است.
7- بی توجهی و بی احترامی رضوان بانو نسبت به ابراز دوستی و بیان محبت افراد نتیجه ای است که به راحتی میتوان در رفتار شما دید و پرسید حیف از سالهائی که خیال کرده ای دانشگاهی هستی.
من نیز دانشگاهی بودم - اما تااین لحظه هرگز بر زیان نیاوردم. و اگر درتمام این سالها هراز گاهی احوال پرسی کردم - فقط منظورم شناخت افرادی بود که در دانشگاه های آخوندی حتی کمترین ادراک و احترام به افراد نداشتند. شما پاسخ سلام بی شائبه را ندادی و من ازاین بابت حق دارم رضوان بانو و امثال او را - در ردیف کسانی بدانم که برای تامین نان و آب، ناچار راهی به( ترکستان)برگزیده اند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد