در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اتاقی به نام کال سنتر (مرکز پاسخگوی تلفنی)، برای کمک به مردم نگران ، شروع به کار کرده ؛ که روزانه، هر نفر، پاسخگوی هفتاد نفر ،در مدت چهار ساعت ، است؛ تا مردم وحشت زده از کرونا را ، پشتیبانی کنند .
خواستم بگم؛ برای آنکه شریک تیم درمان باشم (حالا که باز نشسته هستم) ؛ آنجا پاسخگویی به تلفن ها را به عهده گرفتم ؛ زنی سه مرتبه 3113را گرفت در یک روز ، تا بگوید " رنگ از رخسار برادرم پریده و خیس عرق است" چون کرونا گرفته و من متوجه شدم؛ بعضی ها میخوان؛ حالی خانواده شون کنند؛ تو کرونا داری و من مراقبت کننده ات. هستم ؛ هر آنچه به تو ، وسواس گونه سختگیری می کنم؛ بذار به حساب، مراقبت دلسوزانه ؛ و داره اون فرد را در اضطراب دایم، نگه میداره و مزاحم تلفن مرکز می شود .خدا هدایت شان کند. اینان از آب گل (وحشت از کرونا) ماهی میگیرند ؛ مراقب آدمای اطراف تون باشید.