نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

در زندگی یاد گرفته ام :

*وابسته نباشم ؛ روی پای خود بایستم ؛ تلاش کنم تا به اهدافم برسم(پس یعنی هدف داشته باشم و برای رسیدن به آن تلاش کنم)

 * نومید نباشم ؛  گذشت داشته باشم.

* در لحظه زندگی کنم (به عبارتی ،در جریان زندگی جاری باشم و با زندگی سر جنگ نداشته باشم).

* خوب زندگی کنم و راه درست را انتخاب کنم؛  مبادا پشیمان شوم . هیچ گاه در زندگی زیر بار زور نروم.

* غم دنیا را نخورم ؛ زیرا  دنیا ارزش غم خوردن را ندارد . درین فرصت کم، دلی به دست آرم و گره ای از زندگی کسی، باز کنم.

* به هر کسی اعتماد نکنم؛ عاشق نشوم ؛مبادا اذیت شوم و عذاب بکشم .به انسان های بی ارزش، بها ندهم.

*یاد گرفته ام از پدر و مادر دلسوز تر کسی، نیست. دیگران را قضاوت نکنم .خاطرات خوب ،از خود به جا بگذارم.

*زمانم را صرف خانواده ام کنم ؛زیرا از نزدیک ترین دوست نیز ضربه می خوریم؛ فقط خانواده است که ،هیچ وقت نمی خواهد ما مشکل داشته باشیم و همیشه در مشکلات یار و یاور ماست.

*با مردم مدارا کنم و در هر کاری نهایت تلاشم را، داشته باشم و توقع بدترین ها را نیز داشته باشم.

*خودم را با شرایط اطرافم ،هماهنگ کنم.

*قوی باشم؛ روی پای خود بایستم؛ فقط روی پای خود.

*سختی ها و مشکلات زندگی را گذرا ببینم و بدانم در پس هر سختی ،حکمتی است و مصلحتی.

*حسرت روز های قبل را نخورم.

*در مواجهه با مشکلات ، صبور باشم و در هر شرایطی زود، به کسی اعتماد نکنم.

*به هر کسی در حد لیاقت او اهمیت بدهم و هیچ چیز را از هیچ کس،  بعید ندانم .خودم را در اولویت قرار دهم نه دیگران را .

*در زندگی خودتی و خودت/ باید روی پاهای خودت بایستی و محیط اطراف و دیگران و حرف های آزار دهنده شان ،کمترین اثر را روی هدفت نگذارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
تلخک « یه پارچه آقا» جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 11:08 ب.ظ

* فراموش کرده ای بنویسی:
پیری ، فرصتی است برای مهربانی......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد