نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

پس کی؟پس کی؟

سالها از تولد من گذشته (61 سال ) ولی ....

سالها از بلوغ من گذشته (43 سال)ولی ...

سالها از پایان تحصیلات من گذشته (30 سال ) ولی...

خدایا پس کی؟

پس کی من ....؟

2200 مطلب را تا به حال اینجا گذاشته ام ولی هنوز خود سانسوری را کنار نگذاشته ام.

نظرات 1 + ارسال نظر
Blue Mahya پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 01:45 ق.ظ

همینطور که در حال مطالعه شما و گذر از آرشیو مطالبتان هستم، فکر می‌کنم جامعه کوچک وبلاگ نویسی/خوانی بیشتر نیاز به افرادی چون شما دارد و حتما و لطفا باز هم بنویسید و فکر کنم هیچ قضاوتی نیست، پس دلیلی برای سانسور وجود ندارد.

دهه هشتاد هستم،مادر من دو سه سال از شما کوچکتر است و متقابلا پدر هم چند سال بزرگتر، خواهر های دهه شصتی دارم و بهتر از خیلی ها متوجه طرز فکر و دنیای به خصوص شما عزیزان هستم با اینکه سن کمی دارم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد