نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

شرایط زندگی زنان در ایران

در تمام طول زندگی برایم مهم بوده زن در زندگی چه احساسی دارد.

علت آنهم شدت علاقه ام به مادرم و خواهرام بوده است.

خودم را به عنوان زنی که حقوقی دارد نگاه نمی کنم.

کوچکترین محدودیت را بر نمی تابم.

از خودم دفاع میکنم.

و از زنانی که به مردان کمک میکنند تا آنها ایجاد محدودیت کنند خشمگینم.

خوشحالم که همسرم به خواهرش میگوید زبان داشته باش.از خودت دفاع کن و اجازه نده محدودت کنند عین این خانم که همسر من است و من از دفاعیاتش راضیم.

خودش معتقد است فقیر دل درد نمی گیرد اگر جوجه کباب بخورد و اشاره به آنکه هر چیز خوب است برای همه خوب است.

خواهرش میگوید شاید همسر تو بتواند جواب دهد ولیکن من اگر جواب دهم عواقب خواهد داشت.

همسرم میگوید دیگران عادت خواهند کرد و کوتاه خواهند آمد مقاومت کن.

از زنانی که با عجز و لابه میگویند نمیشه نمی توانم عصبانیم.

دانشجویان دختر در کلاس درس میگویند شما طرفدار پسر ها هستید و دانشجویان پسر هم میگویند از هم جنس های خودت خیلی دفاع میکنی ولیکن خودم میدانم معتقدم هستم گندم وسطش خط داره.

داستان های کوتاه لاک صورتی،بچه مردم،سمنو پزان،آفتاب لب بام از جلال آل احمد را دیروز تا حالا خوانده ام.

مشوقم پسرم بود که در ضبط ماشین داشت زن زیادی جلال آل احمد را گوش میکرد(به شکل صوتی)

امیدوارم کاری بتوانم بکنم که دلم راضی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد