نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

همسر دختر عمه همسرم در اثر(بماند)فوت شده بودند و به خاک سپرده شده بودند و مراسم سوم شان هم در روز پنجشنبه گذشته گرفته بودند و ما مطلع نشده بودیم بریم مراسم برای ادای احترام.

پنجشنبه هشتم هم هفتمین روز صوری برایشان گرفته بودند و ما رفتیم جنه الشهدای نجف آباد (بله برای ادای احترام به خانواده اش).

تو مراسم خانم همکار  دانشگاهی ام را دیدم.

میگه  : شما کجا؟اینجا کجا؟

گفتم : همسر متوفی دختر عمه همسر بنده اند.

گفت :راستی؟!

گفتم : و حالا سوآل من از شما.میشه بپرسم شما واسه چی به این خانواده ادای احترام کرده اید و تشریف آورده اید؟

میخنده میگه : به تبعییت از همسر .آخر ایشان دایی همسرم هستند.

گفتم: حتما باید تو مراسم فوت فامیل متوجه یه پیوند فامیلی جدید بشیم؟!

گفت : حالا خوبه چنین جاهایی را شرکت میکنیم .وقتی عروسی هست که میگیم لباس مناسب ندارم و پول کادو دادن ندارم و چشم دیدن ریخت فلان کس  در فامیل را ندارم و حوصله دک و پز فلان شخص را ندارم و شرکت نمی کنیم.

گفتم : نه،برای خوردن سور عروسی همه با سر میان.

خلاصه که بعد از شرکت در مراسم ، به حال دختر عمه(دومین دختر اولین عمه )تاسف خوردم که تازه آخرین دختر خود را عروس کرده بود و میخواست روز های خوش واپسین سال های زندگی مشترک را در کنار نوه ها داشته باشه.

رسم روزگار عجب رسمیه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد