نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

مسلمون شناسنامه ای

ایرانیه،مسلمونه،58 سالشه؛ولی...

تو خونواده مسلمون به دنیا اومده؛سحر ها بیدار شده،صدای دعای سحر را شنیده،با همه سن کم فراز تکراری اونو یاد گرفته و زمزمه کرده؛ولی...

مسلمون ایرانی 58 ساله زاده شده در خانواده مسلمون تا به امروز روزه نگرفته؛قرآن را نفهمیده؛متوجه نشده؛و حالا میخواد خمس مال بپردازه؛مرجع تقلید نداره،گاهی هم که نماز خونده؛به تقلید از آدمای زندگیش بوده.................................................غدعا هم میکنه؛سجاده هم پهن می کنه رو به قبله؛ولی معلوم نیست این خدایی که شناخته و باهاش حرف می زنه را طبق چه دلیل و برهان برگزیده.

ای خدا

اگر از درگاه این خدا ،با این دین نصفه نیمه،زده بشه من چه خاکی بر سرم بریزم؟

دعاش کنید.

دلش میخواد مسلمون شناسنامه ای نباشد.میخواد مسلمون بشه.اگر کسی را می شناسید که حاضره راهنماییش کنه به من بگید خبرش کنم.آخه دلم برای معصومیت و صداقت و پاکی اش می سوزه.اگر کسی را می شناسید دستش را بگیره با خودش ببره تو قلب اسلام،منو خبر کنید تا خبرش کنم.تصاذفا با همه این برنامه ها آشنا شده؛و چون بی حوصله بوده تا ته ادامه نداده؛به قول مادر بزرگم یه نوکی به زمین می زند عینهو کلاغ(اصطلاح مادر بزرگمه).ولی من دوستش دارم.نگاش می کنم و دلم برای اینهمه لطافت روحش می سوزه.واقعا جایی برای کمک به چنین آدما سراغ دارید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد