نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

بزرگی به عقل است نه به سال

نظرات 1 + ارسال نظر
تلخک را که بیاد داری ؟ سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:00 ق.ظ

برزگی به عقل است نه به سال

کاملا درسته .... اما همین الان که داری این نظر رو میخونی - جماعتی فاقد عقل و شعور.... پس مانده های بو گرفته مرداب خرافه ، خال کوب ها و دندان طلا های عربده کش و لات بازی - من و تو و چند میلیون بقیه را به شکلی که می بینی تحقیر مان کرده اند و در دنیا آبروی ایرانی را برده اند.
حالا توی عاقل و دیگران عاقل در این ورطه ی بی خردان چه کاری و چه راهی را میتوانی پیش بگیری که عاقلانه باشد؟..
خانم وقتی اسیر یک مشت آدم های بی مخ و مغز بودی- عقل سلیم تو هم اسیر دست آنهاست ......
باید از اسارت بدر شد ....

________________________
من هراز چندی میآیم و به پاس دوستی از تو به عناوین مختلف - یاد میکنم - کار من نشانه شعور من است - دوستی را پاس میدارم و سعی میکنم اندوخته های فکری و تجربی ام را در قالب تلخ و تند و گاه نمکی!! برای دوست بازگو کنم.
اما تو...... مرتب تکیه به دانشگاه میکنی! جائی که باید اصول احترام و ادب نسبت به دوست را به دیگران یاد بدهد!.
آیا آمدن ها و یاد کرد ن ها - جای سپاس ندارد؟؟؟؟؟
واقعا که ...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد