نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

ماه خوب خدا

از نه سالگی موظف بودم روزه بگیرم ولی وزنم کم بود و والدینم خوغ داشتند بمیرم نشان به آن نشان در سن 56 سالگی در حالی که مبتلای به...هستم روزه میگیرم و نمی میرم.کاش والدینم به جای نگران جان ام ب.دن نگران روح ام بودند. 

مریم کوچولوی خانواده تا به امروز همه روز روزه بوده فقط 12 ساله است صد ساله شود

نظرات 2 + ارسال نظر
نادم پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

در خواب خدا در گوشم گفت : تو را چه به عشق ؟؟!! گفتم چرا ؟؟ گفت تو خوابیو عشقت در اغوش دیگریست لبخند زدمو گفتم خدایا مخلوق توست شاید تو خوابی خبر از رسم دنیا نداری

منم دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:26 ق.ظ

تو فامیل ما یک عزیزی هستند که می گویند خدا متوجه نیست گفته روزه نگیر! ولی من کار خودرم را میکنم و روزه ام را می گیرم! به لج همه شما بخصوص خود خود خدا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد