نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

سمج گولو(هم وزن زی زی گولو معروف )

یه تصنیفی بود مدتی پیش شنیدن اش مرسوم شده بودها"قسم خوردم که از یادم بریدیدم نمیشه؛آخه عشق یه عاشق با ندیدن کم نمیشه"بیچاره ام کرده ذهن علیلم را رها نمیکنه عینهو پروانه دور تا دور مخ و مخچه ام پر پر میزنه.تو را خدا منو رها کن.منو چه به این حرفا.عجب گرفتاری شدیما!
نظرات 3 + ارسال نظر
آقا بزرگ پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ق.ظ

اینائی که نوشتی بی برو برگرد مخصوص آدم هائی هست که برای نون خوردن و زنده بودن و خلاصه از روی ناچاری خودشونو حزب الهی معرفی میکنن
در منطق یک آدم آگاه و اهل اندیشه - یاد دوست کردن و حالش پرسیدن یک عادت والا و مخصوص آنهائی است که درس خوانده اند و دانشگاه رفته اند و نه از آشپزخانه به اسم حزب الهی شدن سهمیه دانشگاهی شده اند!.
تو حالا مادر بزرگی و باید کمترین کارت ژست گرفتن مادر برزگا باشه..... باید یاد گرفته باشی و به جوانها یاد بدهی که معرفت نشانه ی آدمیت و درجه اعلی انسانیت هست. خانم بزرگ.

معرفت ! دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ب.ظ

کسی ادعای عاشقی نکرده که تو <شعارش> را میدی!.
دوستی و معرفت ، از خصائل انسان اهل صفاست.
وقتی <یادت> میکنند - حکایت مهر و معرفت سر میدهند و نه چیز دیگر....
میدانم در عصر آشفتگی های روز افزون ملاها - در (دمشق) خشگ سالی افتاده !- اما تعجب میکنم چرا تو دراین سر زمین سوخته از دروغ و دو روئی و فساد ، عشق را بهانه کرده ای؟!.

متاسفم که پیام پاک و بی ریا ی یک غریبه را در حالیکه مدعی حضور در دانشگاه !!!! هستی - در ردیف تصورات خاله پیر زن ها، بر زبان رانده ای..... پس کی میخواهی همانند بزرگسالان - رفتار بزرگوارانه را بشناسی؟؟؟؟؟.

هوشمند چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.water135.com

سلام با آب قلیایی آشنایی داری ؟ میدونی چقدر روی بیماریها اثر داره ؟ ترا خدا اینهمه قرص وکپسول تو گلوی این مردم بیمار وبیچاره نریزید ... وجعلنا من الما کل شی حی ....این کلام خداست با آب همه چیز درمان میشود به سایت بنده بیا ودست خط و فیلم خود افراد را ببین ...09131841024

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد