نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

اولین پیام سال جدید

 

پس ازسه هفته گل پسرم رفت تهران تا دوباره دانشگاهش را شروع کند.باورم نمی شدبتوانم سه سال دوری اش را تاب بیاورم.

تاب که نیاوردم . در این سالی که گذشت اکثر روز های ماه را بیمار بودم.

وقتی تهران رفت دانشگاه؛ فامیل پدرش با پوزخند گفتند:" از دستت رفت ؛حالا یه دختر را هم تهران می بیند و ازدواج میکند و همانجا میماند".

منهم به روی مبارک نیاوردم که ازین دعای خیر آنها خوشحالم و با چهره ای که ناباور نشان شان میدادم گفتم:" ابدا چنین نخواهدکرد".

اما امسال خبرشان دادم به آرزوی قلبی شان رسیده اند و پسرم سه سال آینده را همسر خواهد داشت تو تهران.

آنهم چه دختری! خوب و نجیب و درس خوان.حتی بهتر از خودش.

امسال سال نو با آمدن نوه ام و عروس دومم سال خوبی آغاز شد.

خدا کند در پایان این سه سال برایتان از شادی ها و خوشبختی های دو پسرم بنویسم.

به لطف خدا امسال خوب آغاز شد و خوبتر پانزده روزش گذشت.

شما هم سال خوبی داشته باشید که ماه به ماه بیایید از شادی های سی روزه تان بگویید.

دعای خیر من بدرقه راه شما هم زبان که میتوانی وبلاگم را ببینی و بخوانی و در شادی ام سهیم باشی

نظرات 6 + ارسال نظر
فریاد شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ http://herkul.persianblog.ir

سلام. خوبید
سال نو مبارک.
خیلی خوشحال شدم دیدم به کلبه من سر زدید.
سال خیلی خوبی را برای شما و خانواده محترمتان آرزومندم.شاد باشید.

منم شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ

مبارک است انشاالله .

کبوتر... شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام بهشتی استاد
الحمدلله که روایت حلاوت احلی من العسل روزهایتان را می نویسید
خدارا از ته قلب شکر...
انشاالله همیشه شیرین نویس باشید...

ته دعاهایتان یاد ما هم باشید، که بسی محتاجیم...
یاعلی

مسلمون شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

رسول الله هنگام معراج در آسمان چهارم شهر قم با گنیدی از مروارید را مشاهده نمود!
آدم می‌مونه بخنده یا به حال مردم خویش که دنبال رو آخوندهای خمس بگیر هستند گریه کنه!
علامه قاضی نور الله شوشتری، از علمای بزرگ تاریخ شیعه می‌گوید:
اخباری که در فضلیت شهر قم از رسول الله (ص) و ائمه اطهار (ع) روایت شده فراوان است و در ادامه این روایت را نقل می‌کند:
رسول الله (ص) فرمود:
هنگامیکه به آسمان چهارم برده شدم به گنبدی از مروارید که چهار پایه و چهار در داشت و از خرگ (استبرق) سبز بود، نگاه کردم و گفتم:
ای جبرئیل، این گنبدی که بهتر از آن را در آسمان چهارم ندیده‌ام چیست؟
جبرئیل فرمود:
ای محبوب من، این شکل شهری است که به آن قم می‌گویند؛ در آن بندگان مؤمن الله جمع می‌شوند و منتظر تو و شفاعتت در روز قیامت هستند؛...

کاوه شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.naniii.blogfa.com

سلام و درود به حضور مربی فرشته های محبت.
سال نو رو به خوبی شروع کردید خداروشکر.
از اینکه راضی و خشنود هستید منم خوشحالم.
برای مربی های خوب دوران تحصیلم پیام تبریک فرستادم و با یکی شون هم تماس تلفنی........اخه ایشون خیلی گله و با محبت.
امیدوارم شمام تو قلب دانشجویان عزیزتون جای گرفته باشید واسه همیشه.
بگذریم...........
خوبی؟ بهشت جان......نه رضوان خانم؟؟؟
همسر محترم خوبن؟
چه خوب به یاد من بودید......هم خوشحال شدم هم متعجب.
آفرین به شما دوست پر مهر
به امید مراودات بیشتر............ دیدی اینهمه نگران پسر بودید....حالا راحت شدید خداروشکر
به امید خوشبختی همه بچه ها.
اهان اسم نوه تونو چی گذاشتید؟.......فضولم دیگه.
راستی بازنشستگی تون چی شد؟

کاوه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام
امیدوارم سال جدید به همین منوال براتون خوب و خیر باشه.
هنوز تدریس می کنید رضوان خانم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد