نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

بنویس تا بمانی


سلام

باورم نمی شد از نوشتن دراین جا دوری کنم ولی این اتفاق افتاد .ولی چرا؟

سوالی که برای خودم هم جوابش مجهول است.

نوشتن خوب بود.ارتباط ها جالب بود.شاید چون بیماری آمد سراغم.شاید از نوشتن هراس پیدا کردم.شاید چون خوانده نشد آنچه نوشتم .  یا به عبارتی فید بک داده نشد.(ببخشید منظورم بازتاب/انعکاس  بود)هه هه

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟

می آمدم می رفتم می نوشتم بعد می خوندمش ولی به یکباره تمام.

این خیلی بده. نیست؟

نظرشما چیه؟

خوندن حوادث تلخ کار همیشگی من بود.

ولی از وقتی نوشتن را آغاز کردم تلخ ننوشتم.

اتفاقا جالبها و شیرین ها را نوشتم.

اما دنیا همیشه یه جور نمی مونه.زمانه بر من نیز   راه هایی را مسدود کرد.به روی مبارک نیاوردم.راهی دیگر یافتم حتی گاهی راهی ساختم.ولی  مغلوبه شدم.رفتم نشستم به گوشه ای و زانوی غم در بغل گرفتم.نالیدم.غصه خوردم .این اواخر ضجه زدم.گریه کردم.ولی با  5 جلسه طب سوزنی رفتن بناگاه یه تحولی در خود احساس کردم.گویی دریچه ای به رویم گشوده شد.به دنیایی که تاحالا ندیده بودم.این هفته وقتی رفتم چک  فشارخون و دریافت یه مشت داروی جدید.پزشک عمومی میگه میخوای بوتاکس بزنم به چین های پیشانی و بین دو ابرو و گوشه های چشمت تا دیگه اثری از چروک و چین تو چهره ات نباشه؟گفتم نه دکتر .فعلا دست نگه دارید.فعلا اون دندونم که افتاده در اولویت رسیدگی است چون قیافه ام خوب به نظرنمی یاد.دختر داییم هم که میخواد دخترش را جهیزیه بده به دلیل ورشکستگی مالی نیازبه یاری سبز ما داره.این روزا   نوع فعالیتم متفاوت شده .نوشته هامو خودم میخونم از تو ذهنم.خیلی فکرا دارم که میشه نوشت و جالب هم خواهد شد.ولی...

نظرات 4 + ارسال نظر
حوراء دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ق.ظ

دریا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام دوست خوبم
اتفاقا خوشحال شدم که باز نوشتید
نه اتفاقا برعکس مطمئن باشید که این نوشته ها خونده میشن
من خودم الان از خوندنش لذت بردم
و کاملا درکتون میکنم
هر کسی تو یزندگیش گاهی روزهایی رو میگذرونه که پر از نوسانه...درک میکنم....و اینکه جدیدا فعالیتتون عوض شده گویا به سمت مثبت و سبزی نشانه رفتید که این خلی قشنگه...امیدوارم خدای مهربون پاداش خوبیهاتونو بده.....شما بخاطر کمک به دیگری حاضر نشدید که برای خودتون خرج کنید
امیدوارم پاداششو از خدا بگیرید....
باز هم بنویسید دوست خوبم....چوت ساده و بی ریا مینویسید...
موفق باشید

دارا ایرانی سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ

قیمت دلار امروز به ۳۳۰۰ تومان رسید. ۳۴ سال پس از خروج شاه از ایران و پیروزی انقلاب درایران دلار ۷ تومانی زمان شاه رسیده به ۳۳۰۰ تومان .قرار بود پس از رفتن شاه هوا دلپذیر شود و با رفتن دیکتاتور و سقوط رژیم پهلوی آزادی و دموکراسی و رفاه بر کشور سایه بگسترد ولی این طور نشد.
شاه رفت ، برای همیشه رفت ولی ایران ماند با هوایی بسیار آلوده و دلار ۳۳۰۰ تومانی که فقط خدا می داند تا شب عید به چه قیمتی برسد.دانشجویان بدون ارز به کشور بازگشتند. پدران آن دانشجویان فریاد می زدند مرگ برشاه ! حالا بچه هایشان دست از پا دراز تر بدون یک دلار درجیب به کشور باز می گردند.خمینی که آمد گفت اقتصاد مال خر است. فکر کردند شوخی می کند. شوخی نمی کرد اقتصاد از دید خمینی واقعا مال خر بود. از همان تصویرش روی کره ماه به مردم و روشنفکران خندید و گفت ما برای شکم انقلاب نکردیم . راست می گفت ما انقلاب کردیم که خمینی و سایر روضه خوانهای همراه و چاقوکشهای محافظش ایران را با جایش ببلعند تا هوا دلپذیر شود.
راستی وقتی درکهریزک شیشه نوشابه را به جوانان وارد می کردند هوا چقدر دلپذیر بود؟ شاه رفت ، هوا دلپذیر شد و دلار رسید به ۳۳۰۰ تومان!

وحید یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ق.ظ http://vahidnosrati.blogsky.com

سلام دوست عزیز

واقعا خوب بود ، دست مریزاد
خوشحالم که اینقدر بی ریا وصادق هستید...
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد