نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

مشکلات برقراری ارتباط با مراجع برایدانشجویان تغذیه


 

شما به بیمار تون از همین الان بگین مراجع

با خودم فکر میکنم که متخصصم ودیگه هیچ مشکلی ندارم در انتقال آنچه میدانم به مراجعم

اما وقتی با بیمار واقعی مواجه میشم اول از همه خودمو می بازم

که من؟!من بگم چکار کن؟

یکی باید اول از همه خودمو چیز یاد بده من تازه اومده ام یادبگیرم پس تقویت اعتماد به نفس خودمون

حالا میگیم تو روان شناسی آدما را بلدی میدونی چگونه میشه ترغیب شون کرد میدونی چگونه میشه در اونا ایجاد انگیزه کرد به چه میزان از تهییج شدن  نیاز دارند تا یادگیری در اونا بهتر اتفاق بیفتد من از کجا میدونم چگونه میشه ایجاد انگیزه کرد؟

مگر نگفتیم آدمایی با انگیزه ترند که نیاز هایی داشته باشند؟نیاز به پول نیاز به خواب

میخوای خوابت بهبود پیدا کنه؟

نیاز به تحسین نیاز به زیبا بودن میخوای موهای ابرو و مژه هات پر پشت بشن؟

از نیاز ما در تبلیغ اجناس استفاده میشه تا در ما تقویت انگیزه کنند.

هیجان شادی به طور متوسط در من تقویت بشه هیجان خشم هیجان غم هیجان ترس

ترس از مرگ به چه میزان در من وجود داشته باشه قبول میکنم رژیمم را رعایت کنم؟

حالا هوش طرف چقدر باشه؟ برای هر میزان هوش چه واژه هایی را میشه بکار گرفت؟

 

به چه میزان از هوش نیاز داریم؟

کدام روش یادگیری؟کلاسیک ؟  فعال؟

ناکامی چگونه ایفای نقش میکنه؟

برای رهایی از تعارض باید متخصص تغذیه گردن بگیره اطمینان بخشی را استفاده کنه

 

خب شما یه نفر مسئل تغذیه هستی

اول از همه اتاق محل کارت را با چه پوستر هایی تزیین میکنی تا مراجع در بدو ورودش آموزشش را شروع کنه؟

تاکیدت بر روی مصرف میوه و سبزی را چگونه تبلیغ میکنی؟

ک.دکان دیابتیک زنان در دوران شیر دهی دانشجویان حین پزوهش مردان در پایان کار روزانه

آیا محل کار خود را مجهز به پخش کلیپ میکنی؟

آیا از پوستر استفاده میکنی؟آیا پمفلت آموزشی تهیه میکنی؟

آیا یه کلیپ می سازی؟

آیا با خمیر مجسمه سازی میوه ها را و سبزی ها را تهیه کرده رنگ آمیزی میکنی؟

آیا کتاب می نویسی ؟آیا سر برگ و دفتر یاد داشت روزانه و خودکار تبلیغاتی می سازی؟

آیا خودتو در نشریات دانشجویی تبلیغ میکنی؟

آیا با رئیس دانشکده عکس میگیری و تو مجلات چاپ میکنی؟

آیا ورزش می کنی و خودتو تبلیغ میکنی؟

آیا شله زرد می پزی؟ و مردم را به خوردن آن دعوت می کنی؟

آیا هنرهایی دیگر را به هنر متخصص تغذیه خودت سنجاق میکنی؟

آیا افتادگی می آموزی ؟

بهترین تبلیغ کارمان چیه؟

شما فکر میکنیئ مشکلات

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
عاشقانه شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ http://Www.dirtylove.MihanBlog.Com

سلام

به منم سر بزن

لطفا توی نظر سنجی هم شرکت کن

به کمکت نیاز دارم

خوشحال میشم

منتظرتم

مهدی شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ http://norm.blogsky.com

چی بگم والا...
هه هه...

دریا شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

چه عرض کنم...
گاهی بهترین روش
روش اقتضایی هستش...شاید یه جواب و یه روش برای یک موقعیت مناسب و برای موقعیت دیگه نامناسب باشه...
افکار افراد ....بیمار یا مراجع با هم فرق میکنه...به نظر بهتره که اول افراد رو به خوبی درک کرد و بعد بهترین راه حلی رو که مناسبتره انتخاب کرد..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد