نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نامه نوشتن عاشقانه را فراموش کرده ایم

دیدم داره التماسم میکنه کمکش کنم چهار تا خط نامه بنویسه شروع کردم به دیکته کردن

سلام عزیزم خیلی دوستت دارم.تو عشق منی ولی نه چون از تو سراغ دارم نفعی برایم داشته باشی بلکه چون نیازمند کسی هستم که بشود به او عشق داشت.وقتی تصور میکنم چشمانت را که با دیدن این کلمات غرق روشنایی می شود بر خود می بالم که توانستم اعتمادت را جلب کنم و بباورانمت که شایسته دوست داشتن ایی.عزیز دل بهانه زنده بودنم آرزو دارم این فاصله بین مان از میانه بر خیزد و دستانت در دستانم پیام عشق و دوستی را به قلبت رهنمون باشد.آیا شود که گوشه چشمی به ما کنی؟

شب ها با تاریکی شب مانوس ترم زیرا که چشمانت را در نظرم مجسم می کند .تصور لحظاتی که بوی تنت فضای اتاقم را پر کند.

 


اگر مانده بودی تو را تا به عرش خدا می رساندم
اگر مانده بودی تو را تا دل قصـه هـا مـی کشاندم


اگر با تـو بـودم بـه شب های غربت که تنها نبودم
اگر مانده بودی ز تو می نوشتم تو را می سرودم
نظرات 2 + ارسال نظر
دیرین چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ

میشود به آنجا رسید که عطر تن یار را (اگر که کنارت نیست) با یاد و با خیالش حس کنی .....
آری میشود با (یاد) دوست ، زندگی کرد و سرشار از حس بود..
ـــــــــــــ
تو را برای همین (حس) دائما پنهانی که در وجودت نشسته و گاه به زبان میآید- دوست دارم.... تو از جنس یاوه های آدم نما نیستی... میدانم که (ناچاری) - گاه چاره ی باقی ماندن هست.....

. جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ق.ظ

نامه نوشتن ها بماند ...
عاشقی فراموش شده
یکروز استاد بنان مثلا برای معشوقه اش بهشت جاویدان را می خواند ...
و امروز دائما خواننده ها می خوانند بمون ... نرو ... بیا ...
تمام خواننده های مطرح دائما دارند از مراحل مختلف عاشقی از آشنایی تا پایان را در تراک های مختلف میخوانند ...
و این خلاصه ای از وضع اسفناک عاشقی در این وانفساست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد