نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

اینکه گاه می خواهم ک

ز تودست بردارم

حرف سرد مهری نیست مشکلی دگر دارم

باتوعشق می ورزم ای پریچه وخود نیز

ازحضور یک دره در میان خبر دارم

عشق من!اگر تقویم بیست سال پس می رفت

می شد این مزاحم را از میانه بردارم

مشکلم بهار توست در خزان من ، آری

آن چه پیش رو داری،من به پشت سر دارم

ورنه خوب می دانی بی توقف و جاری

دم به دم به سوی تو مهر بیشتر دارم

ورنه دوست می دارم سوی تو پریدن را

با تو پر کشیدن را تا که بال و پر دارم 

نظرات 2 + ارسال نظر
گرمک ! چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ق.ظ

قشنگ ترین پیامی را که انتظار داشتم - در یک قالب بی نهایت (شیوا) دریافت کردم ....

برای بی بی بانو چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ

منو گاهی گیج میکنی! - میدانی چرا ؟ ... وقتی خودت هستی و حس قشنگت سربه سرت میزاره ، میشی یه پارچه خانم .یک گل - بالاتر از اینا میشی خود عشق - اما چرا این خانم - این شور و این همه حس - اصرار در زدن (نقاب تحجر) و تقلید داره...... نمی فهمم...
من نمیخوام به باور تو ایراد بگیرم - این دور از بینش عقلی هست - میخواهم بدانم چرا اصرار در زدن نقاب داری و پشت سر هم (خرافه ) و تعصب را در نوشته هات به رخ می کشی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد