نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

یک آرزو

به زهرا میگم دلم میخواست امروز کنار  ضریح امام رضا(ع)بودم و باهاش حرف میزدم.

از تو موبایلش یه شماره میگیره و میده دستم

میگه: حرف بزن.

جالب بود برام .

شماره تلفن مستقیم به روضه منوره.

نظرات 1 + ارسال نظر
تلخ تر همیشه ! سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

یاد گذشته ها

شنبه 23 بهمن1389 ساعت: 5:46 توسط:بی بی بانو

نه تنها کامنت های تو را که این نوع را نیز مجوزچاپ نمیدهم. حق دارم تعجب کنم تو با دست خالی چگونه روح مرا لرزاندی؟ میدانی? جسم در گذر زمان تحلیل می رود و روح برجسته و متعالی تر می شود مدعی تعالی نیستم ،‌ شاید به قلمی نت « ارتعاش روحم »‌ را نواختی، خنیاگر خیال! هنوز معتقدم وقتی «یقین» پشت کلامی نهفته باشد، تا انتهای خلقت می تازد. ************************************************* راستی، بگذار تو را با خیال راحت دوست بدارم و بتوانم بیان کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد