نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

پیامبر فرمود:

" هر بنده ای که در حال نماز به غیر خدا التفات کند ، خدا به او می گوید: « بنده من! چه کسی را قصد کرده ای؟ و او را طلب می کنی؟آیا جز من پروردگــــار و نگهبانی را می جویی؟ آیا غیر از من بخشنده ی دیگری را طلب می کنی؟در صورتی که من کریم ترین کریمان و بخشنده ترین بخشندگان و بهترین عطا کنندگان هستم،
ثوابی را به تو عطا می کنم که به شمارش نمی آید ، به من توجه داشته باش ؛ زیرا من و فرشتگانم به تو توجه داریم. »


نظرات 2 + ارسال نظر
تلی!! چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

مرسی مرضیه خانم !

تلی !! خاکی ! چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ

خانم ! چه اصراری داری که هجویات ملا باقرهای شیاد و شارلاتان را بازگو کنی و خزئبلات این ها را به حساب آفریدگار هستی بگذاری؟؟؟؟.....
انسانها و نه بندگان ، در سایه مهر آفریدگار آزاد و رها از قیود (ساخته ی دست ملاها) هستند.... میلیارد ها جمعیت جهان خدا شناسند - بی آن که بنا به عادت ،( و نه به احترام و ارادت)، به نماز ایستاده باشند.
جهان آزاد و پیشرفته ، نتیجه ی بندگی (تقلید) نیست- حاصل آگاهی و شناخت ارزش هایی هست که در وجود اکثریت مطلق ، از سوی آفریدگار به ودیعه عنایت شده است.....
بیا و از من (مسلمان) باور کن که محیط پر از دروغ و نیرنگی که جماعت دین فروش طی قرون به پا کرده اند - حاصلش با نماز جعفر طیار و جماعت و التماس و زاری و...و...و.... (به شکلی که به بهترین وجه شاهدی ) مشگل گشا نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد