نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

هر که را باشم منش مولا و دوست...

هر که را باشم من اش ، مولا و دوست

ابن عم من علی،مولای اوست

با خودم میگم کاش یه نمایشگاه از کتاب هایی را که درباره علی (ع)است نوشته شده داشتم

ارادت بسیارم به اوباعث نشد حتی اسم یکی از پسرانم را علی بگذارم

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدتنها سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.mohammadetanha.blogfa.com

عید شما مبارک :)

نخلک ! به معنای خرما ! سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ

بی بی بهشتی!
نوشته بودی :بارها مشاهده کرده‌ام که
برای کسب موفقیت در این جهان، هوشمند در نهان و دیوانه در عیان باید بود..
اولا نفرمائید در (حهان) و بفرمائید در ام القرای امروزمان!...
دوما هوشمند نهان بودن و دیوانه ( عیان) شدن - دقیقا به مفهوم همون (تقیه) یعنی تقلیدی است که جماعت شارلاتان و ضد کمال و شعور ، به آن استناد(!) میکنند....
* در طبیعت خلقت ، همه ی موجودات ، به حکم غریزه در جهت تکامل پیش میروند و جلوه ی نهان خود را به تماشا میگذارند..... گل از غنچه بیرون میآید و شکوفه ها از شاخسارها...
انسان هوشمند ، اگر خودش را میان مردم به دیوانگی بزند ، او محققا دارد (ادا) درمیآورد و این ادا - دقیقا به مفهوم همون تقیه ی هست که امروز تا این حد و اندازه ما را مغلوب خود کرده است.
*****
دست از سانسور بردار و آنچه را در نهان داری همانند گلها به جلوه بگذار - لزومی ندارد تا دراین جلوه گری هیاهوئی باشد و جزئیات را نشانه بگیری..... گرفتی؟؟؟؟؟
باور کن گاهی ازاین که با تو دراین گونه مباحث صحبت میکنم - خودم را نمی بخشم - زیرا دیده ام و می بینم و متاسفانه میدانم که اجازه حتی نظرات دیگران را که از بار مفهوم و معنا نیز برخوردار هست - نداری!!.... این بخودی خود - نوعی توقف در نگرش های توست - که من از تو بعید میدانستم...

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ

بی بی بهشتی
منظور از این مرقومه (روان پرداختی!) چیست؟ من واقعا نتونستم اونو اون طور که باید دریابم و بدانم میخواهی چه بگوئی...
آنچه را در (ادامه) آورده ای عینا همین جا تکرار میکنم - لطفا کمی واضح تر و روشن تر اشاره کنین. مرسی


{{ از کجا بفهمیم میخواد خودشو بکشه؟
طرف به طور مستقیم میگه میخوام به این زندگی نکبت پایان بدم
یا به طور غیر مستقیم از بی فایده بودن تلاش صحبت میکنه
در گذشته اقدام داشته
دنبال یه نقشه یه طرح است
وصیت نامه مینویسه چیزاشو می بخشه که اعمالی هست که نشانه است
تفکر هذیانی گناه و فقر
توهمات شنوایی :خودتو بکش
هر نوع رفتار مبنی بر خود تخریبی(فحش دان به خود زدن خود)
هر نوع اظهار نومیدی

هدف:مادامی که در کنار منه خودکشی نکنه
نوع مداخلات :
مستقیما از فرد بپرسید آیا درباره از بین بردن خودت فکری کردی؟
نقشه ات چی بوده؟
وسیله اش را داشتی؟
محیط را امن کنیم وسایل خطر ناک مث طناب کمربند تیغ میخ سیخ شیشه را از دسترس فرد دور نگه دارید
باهاش قرار بگذارید تا یه هفته خود داری کند
پس از پایان هفته بار دیگر قرار بگذارید خود داری کند باز تا یک هفته
من به تو اطمینان دارم که چنین نمی کنی
ازش قول بگیرید چنانچه افکار مربوط به خودکشی آمد سراغش بیاد نزدتان کمک بخواد
فکر نکنید اونا تردید ندارند دچار تعارض اند شما بگین به من رجوع کن کمک بخواه میاد
به بیمار کمک کنید راه های امیدواری را بیابد
اجازه دهید بیمار احساسات خصمانه اش را ابراز کند و برای تخلیه خشم و خصومت راه امنی را پیشنهاد کنیدبه بیمار کمک کنید منبع اصلی خشم خود را بیابدمنابع ساپورتیو او را نشانش دهید.
نشان ندهید گفته های بیمار را قبول ندارید و ترس هاش از نظر شما به جا نیست
با بیمار وقت صرف کنید.این احساس ارزشمندی به او می دهد
من موفق شده ام مانع خودکشی اش شوم اگر :
دیگه نگه میخوام خودمو بکشم
بتواند منابعی را در خارج از بیمارستان برای دریافت کمک نام ببرد}}..


[ بدون نام ] دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ http://nutisf.blogfa.com

ایام عزاداری سالارشهیدان تسلیت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد