نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

کاش من هم یک ...بودم

کاش من یک چکاوک بودم تا با آوای...خود دل هر  

کاش من یک مادر بودم تا... 

کاش من یک ثروتمند بودم تا... 

کاش من یک...بودم تا...

نظرات 4 + ارسال نظر
من دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ق.ظ

کاش من یک رضوان بودم، همچون چکاوک خوش بیان، همچون یک مادر مهربان برای همه، همچون یک دانشمند با ثروتی از دانش، کاش ...

خواجو! دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ

تو الان هم یک چکاوکی..... خانم خوشگل اصفهونی

قدیمی!! چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

تو الان هم چکاوکی - اگر همراه با زاغان دغل پرواز نکنی....

تلاخ!! چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ

نوشته بودی :خدا بده شانس!اندازه یه سفید برفی هم شانس نداشتیم...

ــــــــــــــــ

قضاوت یکطرفه میکنی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد