نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

جلب توجه

یه فرشته را میشناسم

که اصلا اهل جلب توجه نیست

وقتی به آدمایی فکر میکنم که

به هر قیمتی توجه گدایی میکنند

و به این فرشته هم نگاه میکنم

میگم فاصله از کجا تا کجا؟

این فرشته(به تعبیرمن)

که من می بینم اش

فقط سرش به کار خودش گرمه

با توجه   و تمرکز عالی

به قدری زیباست

به قدری دوست داشتنی و مهربونه

با خودم می اندیشم

چگونه چنین است؟

ازش سوآل میکنم

شما هیچگاه دوست نداشتی توجه دیگران را داشته باشی؟

میگه  :

جا نماز آب بکشم؟و بگم نه؟مگر میشه؟

ولی خداوند به من لطف داشته

و آنچه آرزوهام بوده   به من داده

نمی دونم

آردش را بیخته ! که اینچنین است!(یعنی دیگه غربال را آویخته؟)

میگه:

به من بگو کور از خدا چی میخواد؟

میگم:

دو چشم بینا

میگه :

خب حاصله.

من اون دو چشم بینایی را که کور از خدا  میخواد ،از خدا گرفته ام

تو این دنیایی که.........

وجود چنین موجودی برای من باعث

کمال اعجابه.



ژینوس این لینک

نظرات 3 + ارسال نظر
همدم مم چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ق.ظ http://denizjoon.blogfa.com

باباجون بالاخره نگفتی منظورت چی بود و چی میخواستی


بگی/ انگاری اونچه رو که نوشتی هنوز تموم نشده /


تمومش کن /

تلخک به مشهدی خانم بی بی ! چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

چهارشنبه 18 اسفند1389 ساعت: 6:52 توسط:بی بی بانو
در روزهای دهه اول بهمن تو وبلاگم نوشتید (فرمودید):
بی بی بانو وقت آن رسیده که با الهام(!؟) از گند کاری های این سالها که هر روز هم دارد بوی (عطرش!!) بلند تر و بیشتر میشود - مقام زن را در اسارت مرد نبینی و عملا و حتما او را و خودت را در کنار هم یک قد و یک سهم و یک اندازه باور کنی.
البته درسته
من نباید خودم را کمتر بدونم
ولی گاهی اوقات دلم میخواد تو یه کوه توی یه غار تنها بودم
بدون دیدن ابنا بشر
بدون دوست
بدون وابستگان
بدون...
این به معنی آن نیست که خودم را کمتر از جناب همسر ببینم
شما دوست
خوبین؟
تسبیح شاه مقصود تو تاقچه خاک میخوره
مشهد رفتن تو فصل سرد زمستون
با یه دفتر پر از نوشته های گاه بیگاه
امسال اصفهان میایید؟شهر شلوغه ولی جا پیدا میشه
قابل بدونید یه سوئیت نزدیک زاینده رود داریم کلیدش تقدیم میشه


_________________________________________________

شما دراین سالها (ندیده و نشناخته) نسبت به دوستان مجازی ابراز محبت کردین و همواره نشون دادین که خانمی برجسته و همسری سر افراز و مادری نمونه هستین.
اینکه دلتون میخواد ( سر به بیابون بزاری و به دشت و صحرا و حتی غار پناه ببری!) این از اثر جامعه ای هست که مرد سالاری اش تنها در زور گفتن و رگ گردن بیرون زدن و تحقیر و توهین به زن) شکل گرفته و همچنان دارد چار نعل می تازد و بنیان و بنیاد خانواده ها را مورد آزار و آسیب قرار میدهد....
بهر حال ( مردان با کلاس و با شعور) همسران خودشان را همانقدر ارج و احترام میگذارند که دوست دارن خودشون مورد احترام قرار بگیرند....
ازشما بخاطر دعوت تون و همچنین سوغاتی تون- سپاسگزارم و امیدوارم فرصتی دست بدهد تا در اواخر بهار امسال به (خانه پدری) برگردم و حتما سری به شما بزنم و از نزدیک با شما و همسر و بچه ها آشنا بشم.

زیارت قبول پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

میگویند خیلی از اشارات را میشود از عبارات سر بسته تمیز و تشخیص داد - اما من فکر نمی کنم یکی پیدا بشه و قبول بکنه که از (سربسته گوئی ) های تو -چیزی دستگیرش بشه....
بابا جون ! مشهدی جون! - مهربان بانو ، لزومی نداره در دنیای مجازی آدم تااین اندازه محتاط و مراقب و مواظب باشه.

حالا بازم خودتو بزن به کوچه علی چپ و طوری بگو و بنویس که هیچکس جز خودت نفهمه چی نوشتی!.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد