نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

امروز جمعه هوا برفی و سرد .امروز روز پر ازشادی ونشاطیرا برایتان آرزو میکنم.آغازتنظیم برنامه ها روزهای پایانی سال

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی صادقیان جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.nutisf.blogfa.com

سلام بر استاد گرامی
گفته بودین برسم خدمتتون
راستش فکر نمیکنم یه صندلی داغ در هر ماه بچه‌ها را از درس‌خوندن باز کنه. بچه‌ها به عنوان یه سرگرمی به این صندلی داغ نگاه می‌کنن نه چیز دیگه‌ای. اما حرف شما متینه. اگر واقعا اینقدر قضیه جدیه من یه نظرسنجی در وبلاگ می‌ذارم و از روی اون نتایج را دنبال می‌کنیم...
مرسی از اینکه به فکر ما هستید...
یا علی مدد

دیرینه دوست شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ق.ظ

او ...... رفت ؟!

نوشته " بهشت "

امروز یکی از دوستای خوبم از من قطع امید کرد و برای همیشه از من خداحافظی کرد.بدون هیچ مقدمه گفت : دریغ ازتمام لحظه هایی که گذشت.

ومن حدس زدم منظورش این بوده که:

دریغ از همه وقت هایی که صرف شد.
دریغ از همه انرژی هایی که گذاشته شد.
دریغ از همه امید هایی که بسته شد.
دریغ از همه انعطاف هایی که به خرج داده شد.
دریغ از همه سازگاری هایی که نشان داده شد.
دریغ از وقت و پول و من

او رفت

بعد از بارها کشمکش که با هم پیدا کرده بودیم.

او رفت و من قبول کردم که راحت باشد و برود.

پنج سال رفاقت . آشنایی نصیحت و بگو مگو پرونده اش بسته شد.

گاهی شوخی میکرد گاهی عصبانی میشد گاهی از من قطع امید میکرد گاهی مدتها با من حرف نمی زد گاهی در طول روز چند بار باهام حرف می زد.گاهی سعی میکرد رفع سوء تفاهم کنه.گاهی اهمیت نمیداد درباره اش چگونه فکر کنم.گاهی میگفت افتاده نیستی گاهی میگفت شکسته نفسی می کنی.گرچه باعث سر درگمی و نومیدی ام می شد ولی وقتی دیدم داره خداحافظی میکنه دلم واقعا شکست.میدونم بعضی رابطه ها محکوم به قطع شدن اند.میدونم گاهی چاره ای جز جدا شدن نیست..

ولی واقعا چه روز تلخی است.

خوبه عادت ندارم با آدما زیاد دوست بشم.بارها بازدید کنندگان وبلاگم اظهار محبت کردند و گفته اند بیا تبادل لینک کنیم ولیکن جانب احتیاط را رها نکردم و وقعی نگذاشتم سه سال و چندین ماه است اینجا می نویسم یه دونه لینک نگذاشتم کنار ستون نوشته هام چون می ترسیدم اگر روزی بگه : نه دیگه بسه طاقت نمیارم.

دوستان زیادی در این مدت نوشتن پیدا کرده ام و در عین حالی که مراقبم دوست شان بدارم مراقبم دل مبازم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد