نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده

این یکی از چیزایی است که دیده ای.

حتما بقیه اش را هم میدونی

بدان....و...

خب حالا اگر دیدی....بدان....

بله ما قراره تو کلاس درس مون باشما همین چیزا را بحث کنیم

اگر دیدی....

بدان.....

تمام

آیا ممکنه نبینی؟

ببینی و دقت نکنی؟

آیا ممکنه یه حدس هایی هم بزنی؟

ولی

ما میخواهیم بگیم

این که من میگم

نه اونکه تو فکر میکنی.

کلاس درس برای بحث پیرامون آنچه شما میبینیند و آنچه درباره اش میگویند

شما دیدید من اومدم کلاس تون.

خب

من هم دیدم شماها ازقبل اومدین و نشستین

خب

شما چه انتظاری داشتید؟

من چه انتظاری داشتم؟

شما به چه نتایجی رسیدید؟

من به چه نتایجی رسیدم؟

حالا که قراره یه ترم

هر یکشنبه ساعت ۴ تا ۶

با هم بنشینیم و بگیم چی ها دیدیم و چه تعبیرا کرده ایم

بهتره خوشبین باشیم

نظرات 2 + ارسال نظر
کاوه سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ق.ظ http://www.kavef4.blogsky.com

سلام. دیدم تازه و گرم از تنور ذهن درامده ..... اومدم.
کاش میشد دوباره نشست سر کلاس های درس روان...

صبح خوبی داشته باشید.

کاوه سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ق.ظ http://www.kavef4.blogsky.com

کاش میشد راحت تر باشما حرف زد.
دختر خوب.من شیرازی نیستم که... پاسخ تونو دادم بهشت جان.
ولی میدونم دیگه اون بهشت اولی که فکرشو می کردم نیستید.....حالا دیدیدی انرژی مثبتم نبود.

سفر خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد