نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

اگر با من نبودش هیچ میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی

دیروز مامان که دعوت خونه پسرم حاضر نشد بیاد بریم و رفت خونه دوستش تا من نتونم ببرمش خونه پسرم.این در حالیه که مامان به پسرم میگه مامنت من بودم و حق گردنت دارم

چون مامانت سر کارش میرفت و تو میموندی پیش من

این قهر لیلی وارمامان با پسرم از کجا شروع شده؟

خدا میداند

مامان چند روز دیگه ۷۵ سالش تموم میشه دارم خودمو آماده کادو دادن میکنم

فکر کنم یه انگشتر خوشگل براش بخرم

نظرات 1 + ارسال نظر
مگنولیا شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ب.ظ http://rozegareman1361.persianblog.ir

پیشاپیش مبارک باشه تولدشون. قهر نیستن. آخه کدوم مادربزرگی با نوه ارشدش قهر می‌کنه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد