نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

..........

نظرات 4 + ارسال نظر
تلخک یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام
تصاویر (بی بی و بابا ! ) (رفیق دیرین ات)- همسرت ، را دیدم... یادم هست سه چار سال پیش هم عکسی ازبی بی و شوهر برام فرستاده بودی- آنها را با تصاویر ارسالی امروز مقایسه کردم.
دیدم شما نسبت به گذشته بنظر شاداب تر شده ای و رنگ و روئی خوشتر یافته ای...
و رفیق دیرین که پیداست دارد به خاطر یک سردرد و یا دل درد معمولی برات ناز میکنه - دقیقا عین همون تصویر چند سال پیش...ماشاءالله تکون نخورده!!..
باین ترتیب بزنم به تخته - برای هر دوتون عمر دراز توام با سلامت آرزو میکنم...

مگنولیا دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ق.ظ

خدا رحمتشون کنه. دلم بدجور گرفت...

آشنای غریبه دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ

تقویم من تاریخ دیگری نشان دارد از دوست
هرچند از یاد نمی رود لیکن شاید نگویمت تبریک

دریا و شاهرخ سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ http://bahs.blogfa.com/

سلام خاله و خاله اش
دریا سلام مخصوص دارد با هم داریم می نویسیم
دارم کم میارم و معلقم بین باورهام می خواهند اتقادم ضعیف شه بشم مث خودشون
کجا را می گی خاله
خانواده ....
کار ....
داستانها دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد