نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نظافت من الایمان

پری خانوم امروز اومد خونه مون را دسته گل کرد و دستمزدی گرفت و رفت . 

دستش درد نکنه. 

خودم و پری خانوم افتادیم به جون خونه و  ازپلیدی و زشتی رهانیدیمش. 

وای که چقدر این زن زحمتکش بود. 

حرف میزد و کار میکرد ومیگفت:...  

و من با خودم میاندیشیدیم طفلک  چه شجاع با سختی های زندگیش مواجه میشه!

از پری خجالت میکشیدم که خونه منو خونه خودش میدونست و مهربانتر ازمن خونه مرتب میکرد. 

من با اکراه کارهای خونه خودم را انجام میدادم و اون با علاقه. 

میگفت خودمو خسته میکنم درعوض شغلم شرافتمدانه است 

 و من فکر میکردم این زن چقدر جدی و وظیفه شناس!.میگفت هشت ساله بوده پدر و مادرش مرده اند و عموش بزرگش کرده ولی حتی یه کلاس هم سواد نداره.ازعروسش که میگفت و از دخترش ،احساس میکردم زندگیشو دوست داره.

نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه آشنا یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ

لعنت به اون کسی که باعث شده این بنده خدا مجبور به انجام کار اینگونه باشد. مطمتن باشید بالاخره این وسط یکی مقصر است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد