نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

مرکز توجه بودن باعث اضطراب میشه.بچه های یکی یه دونه بودن انسان را مرکز توجه میکند 

تپلی شدن و لاغر بودن بچه ها دلیلش اضطرابه

نظرات 3 + ارسال نظر
فرداد یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

مرکز توجه بودن اولش شاید خوشایند باشه...ولی در طول زمان داغون میکنه.بیچاره بچه های ما با این توجه های عجیب و غریبی که پدر و مادرای امروزی دارن...
برقرار باشین و از قدم های بهشتی تون در وبلاگم ممنون.

مگنولیا یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ http://rozegareman1361.persianblog.ir

خدا رو شکر که من یکی یک دونه نیستم...

قنبرک ناشتا !! یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

من لاغرم - برا لاغری ام بسیار زحمت کشیدم و برنامه گذاشتم.... خوشبختانه هیکل برازنده ! و وزن متعادل من با صرف وقت و زحمت بسیار و نه ( اضطراب) امکان پذیر شده است..... بااین ترتیب - میفرمائین یعنی من آدم مضطربی هستم؟؟؟؟؟ ...... باور کنین نه.. نیستم ! ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد