نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

جاده خاکی یا بردن به حاشیه

داشتم درس هیجان می دادم گفتم شما میتونید هیجان غم و اندوه را و هیجان عشق و شادی را و هیجان خشم را از تو چهره آدما بخونید.  این عاطفه است که خودش را تو چهره نشون میده و اگر از کسی بپرسی خلق ات چطوره و اون جواب بده خوبم غمگینم و ...این جز دیگر از هیجان است . آدما با تفلید کردن میتوانند عواطف مختلف را بازیگرانه نشون بدن . مثال هایی که آوردم تا اونا بهتر متوجه بشن از ترانه هایی بود که تو دهان مردم کوچه بازار است :(می دونم دوسم نداری مث روزای گذشته .من خودم خوندم تو چشمات ُ،یه کسی این رو نوشته) یکی از  دانشجوها گفت شما تو کلاس درس میزنید جاده خاکی . جالبه بدونید من متوجه نمی شدم جاده خاکی یعنی چه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد