نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

دل نازک هنرمندان

چند شب پیش آقای افتخاری با حالت بغض گفتند که دخترم الهام افتخاری مورد اهانت قرار گرفته با وجودیکه او استاد دانشگاه است به کدامین       گناه؟چون من که پدرش بوده ام رئیس جمهور را در آغوش گرفته ام.

دیروز هم سایت جهان این موضوع را درج کرده بود.

خوانندگان سایت جهان ناز آقای افتخاری را کشیده بودند.دلداری داده بودند.توجیه کرده بودند به طرفداری از او آزار دهندگان به دخترش را لعن کرده بودند.

اما آنچه برای من جای تعجب داشت اینکه چرا اینقدر آقای افتخاری دل نازک شده.خب     هر رفتاری نتایجی در جامعه داره همه آدما که مث هم فکر نمی کنند که اگر اینگونه بود خودش هم عثیده خاصی نداشت.

من بارها به دلایل رفتارهام مورد آزار قرار گرفته ام ولی چاره ای جزدیدن عکس العمل ها نداشته ام.هیشکی هم نوازشم نکرده دلداریم هم نداده.

این نامه     خانمها   تو گوش همتوجه مرا به خود جذب کرد که ما خانمها چه حرفایی میتونیم بزنیم و چه نتایجی دربر خواهد داشت.

مختار نامه مرا از هر چه غم بوده فراموشی داده.فردا که ÷سر ناز میاد حتما لحظات جالبی خواهم داشت که خواهم نوشت

نظرات 6 + ارسال نظر
فرداد چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام...
وقتی کسی رو در حدی که نیست خطاب کنیم همین می شود.ایشون شرایط استادی رو ندارد...پشت سرهم لقب استاد آواز ایران خطاب میشود.امر بهش مشتبه شده و ....
دردیاری که هنرمند به مطرب گویند
خاک عالم به سر مردم صاحب هنر است
....
ولی مختار نامه چیز دیگریست...
آقای میر باقری واقعا زحمت کش و قابل احترامن....
خوشحال میشم که به من سر بزنین.
ایام به کام

مگنولیا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ

از قدیم گفتن هر کی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه. هر چه کنی به خود کنی. او جوونایی که کشته شدن هم حرفی نزدن و کاری نکردن که مرگ نصیبشون شد. فقط گفتن رای ما رو پس بدین... مردم نمیتونن ببینن خواننده به اصطلاح مردمی عامل قتل جوونا رو اونطور بغل کرده. پس باید حالا حالاها بکشه. هم تو این دنیا و هم تو اون دنیا...

قنبرک بعد از نهار ! چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ

آخرین نظریه شما رو که نوشته بودین:{{ .آیا شما از جمله کسانی بوده ای که تحت تاثیر شعار هاشون قرار گرفته ای؟و امروز احساس مغبون بودن می کنی؟یا نگران ماهایی هستی که تحت تاثیر شعار هاشون قرار گرفته ایم؟}} خوندم - پاسخ من اینست:


(من) دراین بحث (مطرح) نیستم- ماهیت دروغ گویان مورد اشاره هست و آنچه که به عنوان (فریب) بخورد یک مشت طماع و اکثریت ساده دل دادند ..... و هنوز با گذشت بیشتر از سی و یک سال - همچنان با شعارهای لهیده و گندیده، به اغفال و آزار مشغولند...
روشن تر این که ( آنکه این تصویر سراپا دروغ را می بینید ) و بعد از گذشت بیشتر از سی سال - هنوز و همچنان (حتما از روی ناچاری و یا طمع ) خود راطرفدار شعار های دروغ و دو روئی های (دروغگویان) ریز و درشت معرفی میکند ، باید نگران (خودش) و باورهای آلوده شده اش باشد....
موفق باشین

میدانم که میدانی پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ

شاهدی از جنس خودی!

در حکومت اسلامی دروغ گفتن رایج شده است"
آیت‌الله یوسف صانعی، یکی از مراجع شیعیان، مستقر در قم، و یکی از بلندپایه ترین روحانیون منتقد حکومت جمهوری اسلامی در تازه ترین انتقاداتش از سران تهران، یادآور شده که، بنظر او، "دروغ گفتن در حکومت اسلامی رایج شده است، تا حدی که باید دید چه کسی راست می گوید، و چه کسی دروغ."
آیت الله صانعی که خِطاب به شماری از دانشجویان دانشگاه تهران سخن می گفت افزوده است: "آنانی که به دانشگاه حمله می کنند، با علم و دانش و آگاهی مردم مخالفند. امروز بیشترین آگاهی در سطح نخبگان است و از همین رو، عده یی که باطلند، به دانشگاه و دانشجو حمله می برند."

[ بدون نام ] جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

درود بهشت خانم گرامی

تصاویر را دوستان دیگر بخوبی می بینند و اشکالی در نمایش آنها ندیده اند - تصورم اینست که سرعت لاک پشتی اینترنت در (خانه پدری) مان ، باید علت باز نشدن تصاویری باشد که اشاره کردین...
لطفا در فواصل مختلف (اگر فرصت باشد!) امتحان کنید و باز شدن آنها را مرقوم فرمائین- Tashakor

قنبرک بعد از نهار ! جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ



اشاره کردین باین که چرا افتخاری خواننده دل نازک شده و بعد گفتین که (شما) بارها مورد آزار قرار گرفتین و هیچ کسی هم نوازشتون نکرده است .
راستش کمی ازاین اشاره شما تعجب کردم - میدونین چرا؟
برا این که من و شما که افتخاری نیستیم تا (ناگهان!) نازک نارنجی بشیم و بشکنیم!!؟.
* مگه ما باین سادگی ها هر نوازشی رو قبول میکنیم؟؟؟ ابدا!.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد