نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

بقا و دوام مملکت!؟

وقتی جوان بودم مرتب میشنیدم الملک یبقی مع الکفر ولا یبقی مع الظلم 

ملک میماند با کفر(ادامه پیدا می کند)ولی با ظلم خیر 

حالا شما بفرمایید چند تا مصداق ظلم را در طول روز شاهدید؟ 

من از ظلمی که بر زنی رفته بیمار شده ام ولی همسرم میگه تو نگران نباش زنها خودشان هم دچار تعارض هایی هستند که این ظلم ها را تحمل می کنند من موافق ایشان نیستم گرچه جاهایی احساس می کنم زنی بوده اینگونه تعارض ها را داشته

نظرات 3 + ارسال نظر
هرکول یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام..........خوبی؟ خسته نباشی. میبینم که همچنان در حال نوشتی آفرین..خوشحال شدم دیدم هرکول رو از یاد نبردی ایول.
من معنی تعارض رو نمیدونم ولی از نظر من ظلم فی النفسه (همونطور که از اسمش پیداست) چیز بدیه و هیچ جوری هم نمیشه توجیه اش کرد فقط باید در برابرش ایستاد و مقاومت کرد حالا هر ظلمی و به هر کی که میخواد باشه فرقی نداره هر کسی ببینه به کسی داره ظلم میشه در قبالش مسئوله. اما ........ اول از تعریف ظلم باید شروع کرد یعنی اول بایستی ظلم و ظالم رو شناخت بعدش در موردش نظریه داد. بعضی وقتها ما انسانها هر چیزی رو ظلم حساب میکنیم. به خاطر اینه که میگم اول ظلم باید تعریف و بعد اثبات بشه و در آخر کار باهاش مبارزه کرد. این نظر من در مورد کلمه ظلم بود. ....... حالا علم بهتره یا ثروت؟!؟!

اکبر دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ http://akbar13.com

درود
شرمنده که دیر میام
اما تمامی مطالب وبلاگتون رو از طریق موبایل و گودر میخونم. ولی چون دسترسی به نت کمتر دارم کم کامنت میذارم.
نمیخوام حرفی بزنم اما این روزها بزرگترین ظلم در حق خودمون و خدا میکنیم.
همه جای خدا نشسته اند.
دلم از این همه ظلم می گیره. از این همه دروغ و ریا و دورنگی میگیره.
از این همه زیر آب زنی میگیره.
این همه خون جوانان این مملکت که سرمایه های ما هستند ریخته میشن از کدومشون بگم.
باور کن تصمیمم برای رفتن از ایران کاملا جدی و دنبال یه راه فرارم. میخوام جایی باشم که به اسم اسلام دین و خدا رو خراب نکنند. میخوام تو بین کفاری باشم که دروغ نمیگن و سر همدیگه کلاه نمیذارن.
اگه فرصت بشه حتما باهاتون تماس میگیرم.
سبز و سرفراز باشید.

مگنولیا سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

حالا دیدین چقدر مردم بدبختن و بدبخت شدن؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد