نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

تدریس سال جدید

روز از نو روزی از نو 

دومین جلسه درس روان شناسی عمومی برای دانشجویان تغذیه را این هفته با بحث انگیزه ارائه خواهم داد

بارها از انگیزه داشتن سخن گفته ام. 

و خودم یکی از آن کسانی است که به شکرانه سلامت انگیزه زندگی بسیار دارد  

ولیکن بعضی متعجب ها چوب لای چرخ پر سرعتم میگذارند  

و از سرعتم می کاهند  

و من باید با خوش رویی لبخند ملیح بزنم 

 و به روی مبارک نیاورم که داشتم راحت می رفتم  

و حالا باید ازسر بگیرم. 

اگر شما نیز انگیزه داشتن یه زندگی شیرین و هدفمند دارید  

خبرم کنید 

 سعی میکنم درس هایی را که یاد میدهید به دانشجویان که فرصت دیدارشان نصیبم شده برسانم

نظرات 1 + ارسال نظر
مگنولیا شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.rozegareman1361.persianblog.ir

اون آدرس وبلاگ قدیمی منو از بلاگتون حذف کنین و آدرس جدید رو با اسم جدید بذارین. مواظب به سلامتی مامان من باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد