نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

سال نو مبارک 

سالی پربار شاد موفقیت آمیزبرای شما باد 


نظرات 4 + ارسال نظر
آرام یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ب.ظ

بهشت جانم سلام
سال جدید رو تبریک عرض میکنم عزیزم امیدوارم سال جدید سال سلامتی و شادی و کامیابی باشه برای شما و خانواده محترم، شاد موفقیت و رسیدن به آرزوهای قشنگت :*

قندک سابق ! یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

نوروز ایرانی بر رضوان بانوی ایرانی مبارک

امسال عیدی ( چی) میدین؟؟؟؟

پارسال که از عیدی خبری نبود - امسال را نمیدونم

زیبا خانوم دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام بهشت عزیزم!
سال نوت مبارک! ایشالا که سال بر از سلامتی و شادی باشه برات.
هزارتا بوست میکنم
برای من هم دعا کن تروخدا

قندک ایام عیدی سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

زیبا خانم - دوست بهشت خانم

من اطمینان دارم که اگه (دعا) بتونه کارساز باشه - بهتره خودتون این کار رو بکنین، دیگران ، از جمله من و این بهشت خانم - اگه طبیب بودیم ..... سر خود ، دوا نمودیم!!!....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد