نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

شکاف در مهر و محبت همسر ها

میگه : 

او در زندگی من شریک خوبی نبوده است   

و هق هق 

آ یا یک شریک خوب صبح  روز زندگی همسرش را خراب می کند؟ 

 

 

 

با گفتن؛؛ الهی بمیری که دیگر بدانم کجایی؟؛؛

او شریک واقعی زندگی من نبوده  

فقط جای یکنفر را پر کرده که او میتوانست مرا خوشبخت کند

بدون هیچ سانسور با واقع بینی هر چه تمامتر میگویم  

او مرا خشمگین کرد وقتی روز تولد مرا به خاطر نیاورد 

 وقتی مادرم را احترام نکرد  

وقتی برای برادر بیکار من دل نسوزاند 

از یک تا دویست گلایه ای را که از همسر خود دارید بنویسید هر وقت دل تون شکسته (حتی اگر متهم شوید به نازک نارنجی بودن) 

بین خود و خدا بفرمایید چه کرد که مهر از او برداشتید؟ 

بگویید انتظارتان از او چه بود؟ 

کجای کار او می لنگد؟ 

اگر چه می کرد ممکن بود شما دوستش بدارید؟ 

قصور او ناشی گری او کجا بوده؟ 

اگر چنین کنید شاید بشود به آینده زندگی شما امیدوار بود 

نظرات 3 + ارسال نظر
اکبر یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ http://akbar13.com

خب من مجردم من باید چی بنویسم؟
از الان بنویسم که فردا کم نیارم؟
راستی چهار پنج جمله اول واقعیت داشت؟

اکبر یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ب.ظ http://akbar13.com

متاسفانه این چند روز تعطیلی رو نمیتونم مسافرت برم.
البته بعد از تعطیلات کنکور دارم که باید تهران برم بعدش یه سر به بابا و مامان می زنم.
اگه این شرکت لعنتی حقوقمون رو بدن دوس دارم برم مسافرت اما از مهر حقوق نگرفتیم.

تلخی!!! چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ب.ظ

همش که از اون توقع داری؟؟؟
میشه بهشت بانو بگن که چه دسته گلی به سر(آقاشون) زدن؟؟؟.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد