نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

آغاز نوشتن در فضای مجازی

سال هشتاد بود (سال ۲۰۰۱ ماه جولای)

تصادفا از سایت گویا با ایران بحث آشنا شدم ؛ بدون هیچ امیدی ، پیامی را پاسخ گفتم و چون جواب آن متعاقبا (خیلی سریع) بدستم رسید ادامه دادم نوشتن را ؛ و این شد آغازی برای نوشتن در فضای مجازی.

آن روز ها داغدار پدرم بودم  ؛  (پدری که هرگز جدایی از او را تصور نمی کردم  ؛ و چه شاد می شد که میدید بی نهایت دوستش دارم).او را از دست داده بودم و زندگی برایم بی رنگ بود. 

شاید خودش دعا کرده بود ؛  تنها نمانم.با شروع نوشتن در ایران بحث چه دوستان خوبی برایم پیدا شد که هنو ز هم با هم دوست مانده ایم.

سفارش میکنم:بنویسید و آشنا شوید و دوستی تان را حفظ کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:39 ق.ظ

* شما که شدی عین آخوند های متظاهر و دو رو ؟
تا قبل از این نوشته که گفته ای< سفارش میکنم:بنویسید و آشنا شوید و دوستی تان را حفظ کنید> فکر نمی کردم خواسته یا نا خواسته رفتار و گفتار دوگانه آخوند در شما تاثیر گذاشته . واقعا اگر این طور باشه - باعث تاسف شدیده.
* خانم ، ادب - سواد - ایمان ، ولو مسلمانی!- حکم میکند که حتما در پاسخ افرادی که با شما دوستانه تبادل نظر میکنند- حتما رعایت احترام متقابل کنید و پاسخ آنان را که یاد شما کرده اند و با شما صحبت میکنند - بدهید.
بی اعتنائی شما دراین مدت نسبت به نظرات من - امید وارم دلیل بی شخصیتی شما نباشد - اما میخواستم این رابدانید که اگر وقت صرف کردم و دراین هفت هشت سال گاهی به شما سر زدم - دلیل بر صافی و راستی ام به احترام ایام ایران بحث بود - وگرنه چیز دیگری در نچاق شما ندیدم که خواسته باشم بدان پاسخ بدهم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد