نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

هاتلاین و آب گل و ماهگیری بعضی ها

در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،  اتاقی به نام کال سنتر (مرکز پاسخگوی تلفنی)، برای کمک به مردم نگران ، شروع به کار کرده ؛ که روزانه،  هر نفر،  پاسخگوی هفتاد نفر ،در مدت چهار ساعت ، است؛  تا مردم وحشت زده از کرونا را ، پشتیبانی کنند .

خواستم بگم؛  برای آنکه شریک تیم درمان باشم (حالا که باز نشسته هستم)  ؛ آنجا پاسخگویی به تلفن ها  را به عهده گرفتم ؛  زنی سه مرتبه 3113را گرفت در یک روز ، تا بگوید " رنگ از رخسار برادرم پریده و خیس عرق است" چون کرونا گرفته و من متوجه شدم؛  بعضی ها میخوان؛  حالی خانواده شون کنند؛  تو کرونا داری و من مراقبت کننده ات. هستم ؛ هر آنچه به تو ، وسواس گونه سختگیری می کنم؛  بذار به حساب،  مراقبت دلسوزانه ؛ و داره اون فرد را در اضطراب دایم،  نگه میداره و مزاحم تلفن مرکز می شود .خدا هدایت شان کند.  اینان از آب گل (وحشت از کرونا) ماهی میگیرند ؛ مراقب آدمای اطراف تون باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد