نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

به خدا دوستت دارم ،به خدا دوستت دارم ،به خدا دوستت دارم

تو تاکسی نشسته بودم که از ماشین این صدا در می آمد و من جلو راننده از خجالت آب شده بودم زیر زمین رفته بودم

آخه خانوم محترم،خجالت نمی کشید با صدای بلند میگین :به خدا دوستت دارم؟

حالا قسم خوردن هم لازمه؟

کاش ما نیز ازین زبونا داشتیم شاید بیشتر مورد لطف قرار میگرفتیم.

فوت دایی بزرگ

آقا دایی جان بزرگ ، در سن 89 سال (و یک فصل بعد از آن)زندگی را واگذار کردند و به سرای باقی شتافتند.

روح شان در ملکوت اعلی ، شاد باد

انشا ءالله اجر تمام مهربانی های خود را ، دریافت کنند.

مادرم از برادری ایشان ،خوشنودی خود را اعلام کردند .

قبل از ایشان برادر کوچکترشان رحلت فرموده بودند .

و سال بعد از رحلت برادر کوچکتر شان ، خود در عزای همسرشان داغ دار شده بودند .

ایشان فرزند خود را در عملیات رمضان ،در جزیره مجنون، تقدیم جامعه شهدای مملکت فرموده بودند.

ای خدا !به این مرد داغدار و صبور و مهربان، اجر عطا فرما.

امروز در هفتمین روز به خاک سپاری شان ،بر سر مزارشان ، گرد هم می آییم .شاید ....