نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

شب های قدر

اگر شبها همه شب قدر بودی شب قدر بی قدر بودی.

واقعا این مردم در مراسم شب قدر غوغا میکنند.یجاده ای از نور به سوی خدا و دستها به آسمان و از ته دل مناجات کردن ارامش میبخشد به ما.من میرم مسجد فقط کارای این جماعت را به تماسا بنشین .دست آخر میگم خدا ما را هم خودت دریاب ما که در حال جمع کردن ثواب نبستیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا نائینی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 09:37 ب.ظ http://amosibilo.blogsky.com

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما . بعد از مدتها به اینجا سر زدم . بسیار خوشحالم از بازدید وبلاگ شما

کاوه سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.naniii.blogfa.com

دعای دسته جمعی آرامش میده و کلا خوبه.

bakara پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:49 ق.ظ

محمد باقر مجلسی کسی است که هرچه آخوندها دارند از کتابهای اوست. بگذارید سری بزنیم به کتاب ارزشمند حلیه المتقین ببینیم نظر اسلام عزیز درمورد لباس پوشیدن چیست:

از حضرت رسول صلی الله علیه و اله و سلم منقول است که عمامه تاج اعراب است. هرگاه که عمامه را برطرف کنند(یعنی کنار بگذارند) خدا عزت شان را برطرف خواهد کرد!

از حضرت رسول صلی الله علیه و اله و سلم منقول است که هرگاه کلاه ترک دار در میان امت بسیار شود زنا کردن در میان ایشان شایع شود (و کلاه ترک دار ظاهرا مانند قاوق و کلاه بکتاشی و امثال آن باشد)

از حضرت ابی عبدالله علیه السلام منقول است زیرجامه را نشسته بپوش و ایستاده مپوش و هر که ایستاده بپوشد تا سه روز حاجتش برآورده نشود

از حضرت امیرالمومنین منقول است که فرمود هر که خواهد عمرش دراز باشد: چاشت را بامداد بخورد و کفش نیکو بپوشد و ردا و بالاپوش را سبک کند و با زنان بسیار جماع نکند!

در حدیث دیگر وارد است که هر که نعل زرد یا سفید بپوشد او را مال و فرزندان فراوان بهم رسد و هر که نعل سیاه (کفش مشکی) بپوشد هیچیک را نیابد!
[ رابطه فقر و رکود اقتصادی با پوشیدن کفش مشکی]

از حضرت امیرالمومنین علیه السلام منقول است که شخصی از حضرت صادق علیه السلام پرسید که در کلاه سیاه نماز بگذارم؟ فرمود که در آن نماز مکن که لباس اهل جهنم است!
[توی جهنم سرد است و ملت باید کلاه سیاه بپوشند]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد