نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

لیاقت من بیش ازایناست.حق من بیش از ایناست.بسنده کردم به...وای

نظرات 1 + ارسال نظر
کاوه سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.naniii.blogfa.com

سلام. بانوی بهشت...وای.
مرا نمیشناسی...میدانم که نمیشناسی
در گذر زمان آدم ترک میخوره...
من کاوه ام. از اهواز.قبلا مطالب همدیگرومیخوندیم و...پرستار بودم. بودم... رفتم کشاورزی خوندم و کارم امور زراعی ست.
خانواده خوبن بانو؟ انشالله همینطوره.
درمورد پست بالاتون.نظرمومینویسم
بی شک کسیکه عمری زحمت کشیده خودشو محق میدونه..اینکه از گردونه امور کنار گذاشته شده..........ولی میتونه مثمر باشه برای خود و جامعه ش و همه دنیا و جهان هستی....
برای خودت باش دختر خوب اصفهان!
راستی هنوز اصفهانید؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد