نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

نچاق

نچاق نقطه مقابل چاق(سلامت) است امایاد آوریش برام یه خاطره است

پدیده جالبی بنام حسنی مجری صدا و سیما

آشنایی من با ایشان به سال های قبل بر میگردد که اجرای کوله پشتی را داشتند.تو همون روزا از خودش و زیبایی خودش گفت و من از فعل خطر ناک تعریف از خودش لرزیدم.دیگه براش آینده هایی را در تصور دیدم که همان شد.ازدواجش با خانم نامداری باعث تعجبم شد از خانم نامداری که چگونه معصومیت خود را با نوع انتخاب خود...و هفته پیش که مهمان بودیم در کمال تعجب از شیرین شیرین هاش شاخ در آوردم که غوغا هم شد اتفاقا.این شخص که به قول بعضی ها حاشیه ساز است میخواد موجی ایجاد کند که احتمالا مردم را از خمودگی به در آورد.یک جامعه که نمی دونند باید سر چی با هم مباحثه کنند موضوع برایشان می یابد مث کار آفرین های نمونه میخواد در موضوع مباحثات موضوع آفرینی کند.فکر کنم بیش از اونکه به خودش فکر کند به دیگران و کمبود موضوع بحث شان می اندیشد حالا من بدون هیچ قضاوت با ترس و لرز منتظر عواقبی هستم که دامنگیرش می شود البته خودش نگرانی ندارد و من کاسه از آش داغ تر شده ام.یه استاد تو کلاس داشتیم هر وقت درس میداد حاشیه های رفتارش پر رنگ تر از متن تدریسش بود و این باعث می شد بچه ها یک هفته پیگیر شکایت از او به ریاست باشند و دوباره هفته بعد موضوع جدید تر تا اینکه ترم درس ما به پایان رسید و تازه متوجه شدیم یه سناریو اجرا میکرده تا دانشجو ها اینقدر مطیع نباشند حالا که بحث سیاسی نمیشه موضوع بحث به جای سیاست خود او باشد و هیجان جوانی برای بروز و ظهور فضایی بیابد.

نظرات 2 + ارسال نظر
hamdam جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 07:00 ب.ظ http://hamdam2002.blogfa.com/

بازم سلام ببخشید نمی دونم چرا در بخش نظرات قدیم رفتم

وقتتون شاد بهشت جان

اگر دوست داشتید مطالبم را در کانال تلگرام دنبال کنید:

@soulpower3

دلتون شاد

زهرا شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:45 ب.ظ

نمیدونم چرا این آدم تو نظر من خیلی ترسناکه ازین آدمایی که باید ازشون ترسید
منم دقیقا از کوله پشتی اولین بار دیدمش که خب اجرای متفاوتش اونم در اون مقطع زمانی اون سال ها خیلی جذاب بود
اما یادمه حتی خودش یبار میگفت من به بابای خودمم رحم نمیکنم بخوام حرف بزنم یادمه در مذمت پدرشم یه چیزایی رو آنتن زنده می گفت، کلا انسان عجیبیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد